جمعه 13 آبان 1384

آخرين تمرين استقلال و پرسپوليس پيش از ديدار دربي پايتخت، ايسنا

آخرين تمرين تيم استقلال

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


آخرين جلسه‌ي تمرين تيم فوتبال استقلال پيش از ديدار با پرسپوليس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين تمرين سبك كه به مدت 70 دقيقه به طول انجاميد بازيكنان استقلال زير نظر مربيان اين تيم آخرين تمرينات تاكتيكي را مرور كردند.

در ابتداي تمرينات امروز بازيكنان به بازي آقا وسط پرداخته و سپس زير نظر صمد مرفاوي به دويدن و گرم كردن خود مشغول شدند. پس از اين تمرينات بازيكنان به صورت تك ضرب با يكديگر پاسكاري كردند. پس از اين تمرين كه به مدت 15 دقيقه به طول انجاميد بازيكنان به دو دسته تقسيم شده و يك سري از بازيكنان از سمت راست و سايرين از سمت چپ سانترهاي زميني به روي دروازه ارسال مي‌كردند. پس از اين تمرين كه به مدت 15 دقيقه به طول انجاميد بازيكنان مياني به همراه سياوش اكبرپور به تير دروازه شوت كردند. در پايان تمرينات بازيكنان زير نظر صمد مرفاوي به سرد كردن بدن‌هاي خود پرداختند.

كمتر از هشتاد نفر هوادار در تمرينات امروز استقلال حضور داشتند.

در قسمت ضربات از راه دور محمود فكري حضور نداشت.

در برخورد محمود فكري با رضا عنايتي، مهاجم استقلال دچار مصدوميتي خفيف شد اما با حضور پزشك استقلال مشكل اين بازيكن برطرف شد.

به گفته‌ي حميد بابازاده هنوز وضعيت دروازه‌بان تيم استقلال در ديدار فردا مشخص نشده است.
---------------------------------

آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


آخرين تمرين تيم فوتبال پرسپوليس تهران پيش از ديدار با استقلال بعد از ظهر جمعه در ورزشگاه كارگران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در اين تمرين كه از ساعت 15 و به مدت 65 دقيقه برگزار شد تنها ابراهيم اسدي به دليل مصدوميت از ناحيه‌ي پا غايب بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين تمرين ابتدا بازيكنان در دسته‌هاي مختلف تقسيم شدند و بازيكنان مدافع، هافبك و مهاجم به صورت جداگانه با يكديگر تمرين كردند. در ادامه بازيكنان در قالب سه گروه به انجام كارهاي تركيبي پرداختند. بازيكنان خط هافبك وظيفه‌ي بازي‌سازي و طراحي حملات را بر عهده داشتند و مهاجمان و مدافعان در تقابل با يكديگر آخرين تمرينات و برنامه‌هاي حمله به دروازه و دفاع تحت فشار را مرور كردند.

شوتزني آخرين برنامه‌ي تمريني پرسپوليسي‌ها بود. تمرين امروز پس از 65 دقيقه به پايان رسيد.

حدود 80 تماشاگر از نزديك تمرينات پرسپوليس را تماشا كردند. از نكات تمرين امروز زدن ضربات پنالتي علي پروين به وحيد قليچ بود.

در تمرينات امروز تماشاگران علي پروين را تشويق كردند و در مقابل حملات لفظي بسياري به اكبر غمخوار مدير عامل سابق اين باشگاه انجام دادند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27086

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آخرين تمرين استقلال و پرسپوليس پيش از ديدار دربي پايتخت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016