شنبه 14 آبان 1384

ابهام در دلايل تعويق دربي پايتخت، فارس

خبرگزاري فارس: به علت همزماني بازي استقلال برابر پرسپوليس با عيد سعيد فطر و بنا به صلاحديد شوراي تامين استان تهران برگزاري بازي سنتي پايتخت يك روز به تاخير افتاد، اما برخي ادعاي ديگري دارند.


به گزارش خبرگزاري فارس، پس از تعويق زمان برگزاري دربي پايتخت اظهار نظرهاي متضادي در اين باره به گوش مي‌رسد كه برخي از آنها دلالت به عدم آمادگي داوران آلماني براي قضاوت در بي 59 پايتخت دارد. از آنجائيكه آنها سه شنبه شب بازي روزنبرگ نروژ برابر رئال مادريد در چارچوب مسابقات ليگ قهرمانان اروپا را قضاوت كرده بودند، شرايط قضاوت در مسابقه حساس استقلال مقابل پرسپوليس را نداشتند و بايد ترتيبي اتخاذ مي‌شد تا بتواند اين ديدار را داوري كنند و بهترين راه براي حل اين مشكل تعويق بيست و چهار ساعته زمان بازي پاياني هفته دهم ليگ برتر بود.
در پاسخ به اين شايعات رضا غياثي، رئيس فدراسيون فوتبال در گفت و گو با فارس، اظهار داشت: اشتارك به همراه دو كمك داور هموطنش بامداد روز شنبه وارد تهران شدند و براي آمدن به تهران هيچ تاخيري نداشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خبر از هماهنگي فدراسيون فوتبال با داوران آلماني براي تعويق زمان سفر به ايران خبر داد و افزود: پس از آنكه در جلسه شوراي تامين استان تهران و فدراسيون فوتبال تصميم به تعويق زمان بازي گرفته شد، بلافاصله با رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال آلمان هماهنگي به عمل آمد تا داواران آلماني بيست و چهار ساعت ديرتر به تهران بيايند.
محمد محمدپور رئيس حراست سازمان تربيت بدني نيز دليل تعويق اين مسابقه را مرتبط به مسائل امنيتي عنوان كرده بود.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27131

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ابهام در دلايل تعويق دربي پايتخت، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016