شنبه 14 آبان 1384

بيش از ‌٦٠ هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شده‌اند، ايسنا

ازدحام هواداران سرخابي پشت درب‌هاي ورودي

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


در حالي كه كمتر از 20 دقيقه تا شروع ديدار تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و استقلال باقي مانده است بيش از 60 هزار تماشاگر مشتاق به ورزشگاه آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، داربي 59 بين تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس كه از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد با استقبال گسترده‌ي تماشاگران سرخابي مواجه شده است.

عليرغم بارش باران شديد‏ در ورزشگاه آزادي، بازيكنان تيم‌هاي استقلال و پيروزي از دقايقي پيش وارد زمين چمن آزادي شدند و به گرم كردن خود ‌پرداختند.

پيش از ورود بازيكنان تيم‌هاي استقلال و پيروزي به زمين در ساعت 13:45 دقيقه داوران آلماني اين ديدار با حضور در ميدان به بازديد از چمن و دروازه‌ها پرداختند.

گروه اركستر آواي عشق نيز با اجراي برنامه هاي در وصف ائمه اطهار به اجراي نمايش در آزادي پرداخت.

از ساعت 14 و يك ساعت پيش از ديدار امروز‏، تعداد زيادي از هواداراني كه براي تهيه‌ي بليت به درب‌هاي ورودي استاديوم مراجعه كرده بودند بيش از هر چيزي به چشم مي‌آمد. بازار خريد و فروش بليت‌هاي مسابقه‌ي امروز استقلال و پرسپوليس نيز درب غربي ورودي آزادي را به بازاري پر رونق براي دلالان تبديل كرده بود!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عليرغم اين كه بازي امروز در يك روز كاري و اول هفته برگزار مي‌شود ظاهرا اين ديدار نتوانسته است مانع حضور طرفداران قرمز و آبي براي تماشاي اين ديدار شود. به نظر مي‌رسد تا قبل از شروع بازي امروز به دليل ازدحام جمعيت در درب‌هاي ورودي بيش از هفتاد هزار نفر داربي 59 را از نزديك تماشا كنند.

پلاكاردهاي رنگارنگ قرمز و آبي كه هواداران اين تيم‌ها از سراسر كشور بر روي سكوهاي استاديوم آزادي نصب كرده‌اند بيش از هر چيزي جلب توجه مي‌كند.

علي پروين و امير قلعه‌نويي نيز مدام در ميان بازيكنان خود با آنان به گفت‌وگو مي‌پردازند و هواداران نيز با تشويق‌هاي مكرر،‏ سرمربيان استقلال و پيروزي را مورد تشوق قرار مي‌دهند.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27140

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بيش از ‌٦٠ هزار تماشاگر وارد ورزشگاه شده‌اند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016