شنبه 14 آبان 1384

نيمه‌ي نخست گلي در بر نداشت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


نيمه‌ي نخست ديدار دو تيم پرسپوليس و استقلال تهران با نتيجه‌ي تساوي بدون گل خاتمه يافت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، پنجاه و نهمين داربي تهران بين پرسپوليس و استقلال از ساعت 15 امروز در ورزشگاه آزادي به قضاوت ولفگانگ اشتارك آلماني كه توسط هاري راهينگ و كريستين سولت همراهي مي‌شد به مصاف يكديگر رفتند.

تركيب تهاجمي دو تيم در ابتداي بازي از عزم آنها براي كسب سه امتياز اين ديدار حكايت مي‌كرد. حركت بازيكنان پرسپوليس از جناح چپ در دقيقه‌ي سوم اين تيم را صاحب يك ضربه‌ي خطا كرد، كه ضربه‌ي سر شيث رضايي با بي‌دقتي به خارج از زمين رفت.

حامد كاويانپور در دقيقه‌ي چهارم نخستين كارت زرد بازي را دريافت كرد. نخستين ضربه‌ي كرنر بازي براي استقلال با ضربه‌ي سر واحدي نيكبخت از بالاي دروازه پرسپوليس به بيرون رفت. در دقيقه‌ي 12 بازي بار ديگر استقلال به روي ضربه‌ي كرنر صاحب فرصت شد كه شوت رضا عنايتي با اختلاف اندكي از كنار دروازه به بيرون رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ادامه و در حالي كه بارش باران تا اندازه‌اي بر بازي دو تيم تاثير گذاشته بود، پاس‌هاي از راه دور و بازي هوايي در دستور كار دو تيم قرار گرفت كه اين شيوه با بي‌دقتي بازيكنان موقعيت خاصي را بر روي دروازه‌ها ايجاد نكرد.

در دقيقه‌ي 20 و در حالي كه خط هافبك استقلال با اشتباهات پياپي براي حريف فرصت سازي مي‌كرد، جواد كاظميان با عبور از مدافعان استقلال با وحيد طالب‌لو در موقعيت تك به تك قرار گرفت كه دروازه‌بان استقلال اين موقعيت را دفع كرد.

واحدي نيكبخت در دقيقه‌ي 22 دومين كارت زرد بازي را دريافت كرد. ارسال مهدي امير آبادي از جناح چپ در دقيقه‌ي 26 با ضربه‌ي سر كريم باقري براي دفع توپ همراه شد كه توپ با اختلاف اندكي از بالاي دروازه‌ راهي كرنر شد.

از اين لحظه به بعد استقلال براي دقايقي كنترل بازي را در دست گرفت. در دقيقه‌ي 30 شوت مهرداد اولادي از كنار دروازه‌ي طالب‌لو به بيرون رفت.

در دقيقه‌ي 34 بازي زماني كه علي انصاريان در كنار خط توپ را به طرف نيمكت ذخيره‌هاي استقلال شليك كرد به طرف قلعه‌نويي رفت و با در آغوش گرفتن سرمربي استقلال از وي دلجويي كرد.

در دقيقه‌ي 37 ناهماهنگي طالب‌لو و مدافع استقلال سبب شد تا عليزاده بتواند با ضربه‌ي سر بر روي توپ تاثيرگذار شود، در ادامه تلاش طالب‌لو و عليزاده براي تصاحب توپ منجر به مصدوميت دو بازيكن و اعلام خطا به سود استقلال شد.

در دقيقه‌ي 40 استقلال دروازه‌ي پرسپوليس را با خطر مواجه ساخت ابتدا شوت رضا عنايتي توسط كريم باقري دفع شد، سپس توپ نصيب فرزاد مجيدي شد كه ضربه‌ي وي را حامد كاويانپور به كرنر فرستاد در نهايت نيمه‌ي نخست اين ديدار با تساوي بدون گل پايان يافت.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27144

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'نيمه‌ي نخست گلي در بر نداشت، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016