شنبه 14 آبان 1384

شيشه‌هاي بيش از ‪ ۲۰‬دستگاه اتوبوس شركت واحد در بزرگراه كرج شكسته شد، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۸/۱۴‬

معدودي از تماشاگرنماهاي فوتبال پس از ديدار دو تيم استقلال و پرسپوليس در اتوبان تهران كرج ، شيشه‌هاي بيش از ‪ ۲۰‬دستگاه اتوبوس شركت واحد را شكستند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، نيروهاي پليس برخي تماشاگران اين مسابقه را كه پس از خروج از ورزشگاه، شيشه‌هاي اتوبوسهاي شركت واحد را شكسته بودند، از اتوبوسهاي فوق پياده كرده و به صورت پياده جمعيت را به سوي ميدان آزادي روانه كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اتومبيلهاي حاضر در بزرگراه تهران كرج ، بواسطه ريخته شدن شيشه خرده نمي‌توانند در باند جنوبي اين بزرگراه حركت كنند و به همين دليل، ترافيك سنگيني در اين مسير بوجود آمده كه با حضور نيروهاي انتظامي و ماموران راهنمايي و رانندگي اين مشكل درحال برطرف شدن است .

همچنين در پايان بازي طرفداران بي‌شمار اين دو تيم به دليل كمبود وسيله نقليه عمومي با پاي پياده مسير بازگشت را طي مي‌كنند.

در پايان اين مسابقه برخلاف بازيهاي قبلي نيروي انتظامي سريعا تماشاگران را از ورزشگاه تخليه كرده و اجازه حضور آنان را پس از بازي نداد و اين درحالي صورت گرفت كه آرايش ماموران براي اين كار از قبل طراحي شده بود و هيچ مشكلي در خروج تماشاگران صورت نپذيرفت.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27157

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'شيشه‌هاي بيش از ‪ ۲۰‬دستگاه اتوبوس شركت واحد در بزرگراه كرج شكسته شد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016