سه شنبه 1 آذر 1384

حسين رضازاده: كسب مدال طلاي المپيك پكن مهمترين برنامه‌ام است، ايسنا

ريسك نكردم؛ با يك اشتباه ساده قهرماني يك ضرب را از دست دادم

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرماني - همگاني


حسين رضازاده پس از كسب مدال طلاي مسابقات جهاني وزنه‌برداري در دوحه قطر، روز يكشنبه وارد زادگاه خود اردبيل شد و مورد استقبال استاندار، جمعي از مسوولان و اهالي پرشور و ورزش دوست اردبيل قرار گرفت.

قوي ترين مرد جهان موفقيت خود را مرهون عطيات خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) و تلاش خود و مسوولان ورزش كشور دانست و به خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: اين دوره از مسابقات در سطح بالايي برگزار شد و رقابت‌ها خيلي سنگين و نفس‌گير بود كه به لطف خداوند و دعاي خير مردم توانستم در حركت يك ضرب 210 كيلوگرم و در حركت دو ضرب 251 كيلوگرم وزنه را بالاي سر ببرم و مدال طلاي اين دوره از مسابقات را كسب كنم.

وي عدم كسب قهرماني در يك ضرب را ناشي از يك اشتباه ساده عنوان كرد و تصريح كرد: در حركت يك ضرب هم مي‌توانستم بيشتر از 210 كيلوگرم وزنه بزنم ولي چون رقابت‌ها سنگين بود ريسك نكردم تا در مجموع ركوردم بيشتر باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حسين رضازاده در مورد اين كه در اين دوره از مسابقات ركورد قبلي خود را نتوانست بشكند اظهار داشت: به علت اين كه در حركت دو ضرب وزنه 263 كيلوگرمي را كه روي سينه برده بودم در آخرين لحظه از دستم افتاد و نتوانستم ركورد شكني كنم، البته هواي شرجي دوحه قطر نيز در اين عدم موفقيت دخيل بوده و انشاالله سال بعد حتما ركوردشكني خواهم كرد.

رضازاده كسب مدال طلاي المپيك پكن را مهمترين برنامه‌ خود اعلام كرد و گفت: البته تا المپيك پكن دو مسابقه جهاني پيش رو داريم كه تمام تلاش خود را براي موفقيت در اين دوره از مسابقات به كار خواهم برد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/27500

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حسين رضازاده: كسب مدال طلاي المپيك پكن مهمترين برنامه‌ام است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016