چهارشنبه 6 ارديبهشت 1385

ادامه‌ سريال‌هاي شكست فولاد در آسيا؛ پاختاكور سه امتياز شيرين از تهران به خانه برد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال


با شكست فولاد ايران برابر پاختاكور ازبكستان شانس اين تيم براي حضور در دور بعدي ليگ قهرمانان آسيا اندك شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در آغاز دور برگشت رقابت‌هاي گروهي ليگ قهرمانان آسيا بعدازظهر امروز تيم‌هاي فولاد ايران و پاختاكور ازبكستان در ورزشگاه دستگردي تهران به مصاف يكديگر رفتند.

در اين ديدار تيم فولاد كه به سه امتياز از اين ديدار احتياج داشت بازي را بهتر از حريف شروع كرد و در دقيقه‌ي 35 توسط ميثم سليماني به گل نخست رسيد اما، بلافاصله پس از به ثمر رسيدن اين گل، شرايط بازي به سود تيم ازبكستاني تغيير كرد.

گل‌هاي رنات بايراموف در دقيقه‌ي 46 و ولاديسلاو كريان در دقيقه‌ي 48 پاختاكور را از فولاد پيش انداخت. اما كار براي پاختاكور پايان نيافت. در دقيقه‌ي 57 كومولودين تاجيف گل سوم تيم ازبكستاني را به ثمر رساند. در ادامه‌ي بازي بازيكنان فولاد تلاش بسياري كردند تا اين شكست خانگي را جبران كنند، اما حملات آنها بي نتيجه ماند و پاختاكور ازبكستان با برتري 3 بر 1 و كسب سه امتياز شيرين تهران را ترك كرد.

با نتايج امروز پاختاكور 9 امتيازي در صدر جدول قرار گرفت و فولاد ايران كه هنوز بر روي كاغذ شانس صعود دارد با چهار امتياز چشم به ديدار‌هاي آينده دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

گفتني است در ساير ديدار‌هاي امروزكه تا اين لحظه به پايان رسيده است داليان چين 2 بر صفر گامبااوزاكاي ژاپن را شكست داد.

چونبوك موتورز كره‌ي جنوبي با يك گل دانانگ ويتنام را از پيش رو برداشت و مشعل ازبكستان دو بر يك الهلال عربستان را مغلوب كرد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29775

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ادامه‌ سريال‌هاي شكست فولاد در آسيا؛ پاختاكور سه امتياز شيرين از تهران به خانه برد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016