سه شنبه 26 ارديبهشت 1385

بازيكنان صبا اميدوار به صعود مقتدرانه؛ اكبري: فردا فينال گروه سوم برگزار مي‌شود، ايسنا

قاسميان: نبرد در ميانه‌ي ميدان است
نوازي: به تساوي قانع نيستيم



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

تيم فوتبال صباباتري ايران به منظور برگزاري آخرين ديدار خود در چارچوب ليگ قهرمانان آسيا برابر الكرامه‌ي سوريه بعدازظهر امروز عازم اين كشور شد، اين در حالي است كه بازيكنان اين تيم اميد بسياري براي موفقيت در اين بازي دارند.

محمد نوازي بازيكن مياني صباباتري با اشاره به شكست اين تيم در ديدار رفت به ايسنا گفت: ما در آستانه‌ي صعود قرار داريم و حتي با كسب يك تساوي راهي مرحله‌ي بعدي مي‌شويم اما، ساده‌انگاري حريف به ضرر ما مي‌شود. بنابراين نبايد به تساوي قانع باشيم.

نوازي در ادامه تصريح كرد: در ديدار رفت نيز صباباتري بايد الكرامه را شكست مي‌داد اما، اشتباهاتي كه داشتيم سبب شد تا پيروزي را از دست بدهيم، به همين دليل با استفاده از تجربه‌هاي ديدار رفت سعي مي‌كنيم تا الكرامه را متوقف كنيم.

نوازي يادآور شد: اطمينان دارم كه مي‌توانيم پيروز شويم اما، كوچك‌ترين اشتباه آن هم در زمين حريف دردسرساز مي‌شود.

وي افزود: در مراحل بعدي با حريفان دشوارتري روبه‌رو مي‌شويم و از هم اكنون بايد به فكر شناسايي تيم‌هاي مرحله‌ي بعدي نيز باشيم.

يوسفي يكي ديگر از بازيكنان صباباتري نيز تصريح كرد: مي‌توانيم ترفند الكرامه در بازي رفت را بر عليه آنها به كار گيريم.

وي افزود: الكرامه تيمي است كه به ضد حملات توجه دارد و زماني كه حريف به دنبال گلزني است با استفاده از سرعت بازيكنان مياني دست به حمله مي‌زند اما، اكنون آنها هستند كه به 3 امتياز بازي نياز دارند و بنابراين حملات بسياري را انجام مي‌دهند و ما مي‌توانيم همين موضوع را مورد استفاده قرار دهيم.

يوسفي در ادامه به ايسنا گفت: درست است كه با يك امتياز صعود مي‌كنيم اما، بايد براي پيروزي به ميدان برويم تا دچار مشكل نشويم.

بازيكن مياني صبا در ادامه تصريح كرد: در مرحله‌ي مقدماتي با تيم‌هاي خوب هم گروه شديم و شايد در گروه سوم تمامي تيم‌ها مدعي و داراي قدرت برابر هستند اما، بي‌ترديد در مراحل بعدي حريفان دشوارتري پيش رو داريم و در صورتي كه صعود كنيم بايد با شناخت و تدارك بيشتري به مصاف آنها برويم.

يدالله اكبري نيز معتقد است كه با هوشياري و دقت، صباباتري مي‌تواند برابر الكرامه پيروز شود، وي افزود: از ديدار رفت تجربه‌ي خوبي به دست آورده‌ايم و مي‌دانيم كه نبايد اين تيم را دست كم بگيريم، آنها براي صعود تلاش مي‌كنند.

اكبري ديدار چهارشنبه را فينال گروه سوم ناميد و تاكيد كرد: صباباتري از هر نظر برتر از الكرامه است، ضمن آن كه بر روي كاغذ صبا بخت اول صعود است و تنها اشتباهات خود ما، مي‌تواند از رسيدن به اين موفقيت محروم‌مان سازد، بنابراين با تمركز بالا بايد براي كسب پيروزي تلاش كنيم.

سلطاني نيز در گفت‌وگو با ايسنا، اظهار كرد: به دنبال صعود مقتدرانه از گروه هستيم. بنابراين بايد الكرامه را شكست دهيم تا انتقام ديدار را رفت را نيز بگيريم.

وي افزود: درست است كه ما در ديدار برابر الكرامه بايد به دنبال اداره كردن بازي باشيم اما، حريف را نيز آسان نخواهيم گرفت و اجازه نمي‌دهيم كه آنها صبا را تحت فشار بگذارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سلطاني خاطر نشان كرد: بي‌ترديد آنها از همان آغاز به دنبال گلزني خواهند بود بنابراين نبايد اجازه دهيم تاآنها به گل زود هنگام دست يابند چرا كه شرايط روحي تيم را با مشكل روبه‌رو مي‌سازد.

قاسميان نيز خاطر نشان كرد: برابر الكرامه فرصتي براي اشتباه كردن نداريم و بايد با قدرت حريف را شكست دهيم.

وي افزود: نبايد به دنبال تساوي باشيم ما براي پيروزي و صعود مقتدرانه به ميدان مي‌رويم و تصور مي‌كنم كه به اين هدف دست خواهيم يافت.

قاسميان ياداور شد: تيم ما در ليگ قهرمانان آسيا در خارج از خانه موفق‌تر بوده است و اميدوارم در ديدار پاياني نيز همين وضعيت ادامه يابد.

وي افزود: نبرد اصلي در ميانه‌ي ميدان خواهد بود و ما بايد سعي كنيم با در اختيار گرفتن اين منطقه از فشار حملات حريف كم كنيم.

قاسميان تصريح كرد: با نقاط ضعف و قوت الكرامه آشنا هستيم و بي‌ترديد آنها را در سوريه شكست مي‌دهيم.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/29980

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بازيكنان صبا اميدوار به صعود مقتدرانه؛ اكبري: فردا فينال گروه سوم برگزار مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016