يكشنبه 7 خرداد 1385

بسكتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا: صبا باتري ايران به مقام قهرماني رسيد، ايرنا

تهران ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۳/۰۶‬

تيم صبا باتري ايران با پيروزي بر تيم ساجس لبنان در فينال مسابقه‌هاي بسكتبال باشگاههاي غرب آسيا به مقام قهرماني دست يافت.

به گزارش خبرنگار ايرنا در چهارمين ديدار اين دو تيم در مرحله فينال اين رقابتها كه بعدازظهر روز شنبه در سالن بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار شد ، تيم صبا باتري ايران به دليل نيمه تمام گذاشتن مسابقه از سوي تيم لبناني برنده شناخته شد.

در چهار دقيقه مانده به پايان كوارتر دوم بازي در حالي كه تيم صبا باتري با حساب ‪ ۴۱‬بر ‪ ۲۴‬جلو افتاده بود ، تيم ساجس لبنان به بهانه سنگيني جو سالن كه عليه اين تيم بود ، به صورت غيرقانوني سالن را ترك كرد.

اين در حالي بود كه تيم صبا باتري در كوارتر نخست نيز با نتيجه ‪ ۲۵‬بر ‪ ، ۱۵‬برتري خود را بر حريف لبناني ديكته كرد.

در اين مسابقه تيم صبا باتري خيلي خوب بازي را شروع كرد و خوب ادامه داد و از همان ابتدا فاصله امتيازات خود را با تيم حريف بيشتر كرد.

بازيكنان تيم ساجس لبنان وقتي كه ‪ ۱۷‬امتياز از ايراني‌ها عقب افتادند و شكست را به چشم خود مي‌ديدند ، چاره را در آن ديدند كه زمين بازي را ترك كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مرحله فينال پيكارهاي فوق در پنج ديدار برگزار مي‌شود كه هر تيمي زودتر به سه پيروزي دست مي‌يافت به عنوان قهرماني مي‌رسيد.

تيم صبا باتري در نخستين ديدار در تهران با نتيحه ‪ ۸۰‬بر ‪ ۷۸‬تيم ساجس لبنان را شكست داده بود و در دومين و سومين ديدار كه در لبنان برگزار شد، با نتايج ‪ ۶۷‬بر ‪ ۹۹‬و ‪ ۸۱‬بر ‪ ۸۴‬بازي را به حريف خود واگذار كرد.

ديدار پنجم دو تيم به علت اعتراض غير قانوني تيم ساجس لبنان ، فردا يكشنبه در سالن بسكتبال مجموعه ورزشي آزادي تهران برگزار نخواهدشد.

دنبالک:
http://mag.gooya.ws/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/30156

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بسكتبال باشگاه‌هاي غرب آسيا: صبا باتري ايران به مقام قهرماني رسيد، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016