يكشنبه 19 شهريور 1385

صمد مرفاوی:‌ استقلال شروع راضی‌کننده‌ای داشت، سه امتياز سخت را گرفتيم، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران گفت: استقلال شروع رضايت بخشی در هفته‌ی نخست ليگ برتر داشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، صمد مرفاوی پس از پيروزی ۲ بر يک تيمش در اولين هفته از رقابت‌های ليگ برتر برابر ذوب آهن در جمع خبرنگاران گفت: چون اولين هفته‌ی رقابت‌های ليگ برتر بود و هنوز تيم‌ها به انسجام لازم نرسيده‌اند، قطعا کيفيت اين بازی‌ها نيز چندان مطلوب نيست. از اين‌که استقلال در اولين ديدارش ۳ امتياز را کسب کرد بسيار خرسندم.

وی خاطرنشان کرد: قطعا رفته رفته مسابقات بهتر خواهد شد و تيم استقلال نيز به هماهنگی مطلوب‌تری خواهد رسيد.

مرفاوی تاکيد کرد: بازيکنان استقلال در چند موقعيت مناسب به دليل عدم هماهنگی نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنند. در نيمه‌ی اول مشکلاتی داشتيم، اما، در بين دو نيمه و با صحبت‌های انجام گرفته اين مشکلات رفع شد و تيم روند عادی خود را به دست آورد.

وی افزود: در مجموع از بازی تيم راضی‌ام و بايد خدا را شاکر بود که تيم توانست از يک بازی سخت سه امتياز را بگيرد.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به اين سوال که آيا هنوز هم از تجريبات و مشاوره‌های امير قلعه‌نويی استفاده می‌کنيد؟ گفت: من سه، چهار سال است که در کنار امير قلعه‌نويی کار کرده‌ام و هميشه تفکرات و راهکارهای او مشکل‌گشا بوده است. در حال حاضر نيز او يک دوست و همکار بسيار خوبی برای من است.

وی در مورد بازی تيم ذوب آهن نيز گفت: ذوب آهن فوتبال خوبی را به نمايش گذاشت. آنها هميشه در بازی‌های خود خوب درخشيده‌اند. در بازی با استقلال نيز از آمادگی خوبی برخوردار بودند و موقعيت‌های خطرناکی را نيز بر روی دروازه‌ی ما ايجاد کردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مرفاوی هم‌چنين در مورد اين‌که چرا نوازی ضربه‌ی پنالتی را زد؟ گفت: علی انصاريان و محمد نوازی هر دو در برنامه‌های ما برای زدن ضربات پنالتی قرار داشتند. اين دو بازيکن با توافق يکديگر ضربات پنالتی را می‌زنند. در اين بازی نيز نوازی اين کار را انجام داد و موفق هم بود.

وی در پاسخ به اين سوال که چرا داسيلوا را با وجود آمادگی کامل در مسابقات تدارکاتی و تمرينات استقلال تعويض کرديد؟ گفت: داسيلوا روزهای خوبی را در تمرينات و بازی‌های تدارکاتی ما داشته است. او يک بازيکن موفق است، اما تلاش او در اين بازی بی‌نتيجه ماند و ما به دليل آن‌که بتوانيم از سياوش اکبرپور نيز استفاده کرده باشيم، مجبور به تعويض داسيلوا شديم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31453

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صمد مرفاوی:‌ استقلال شروع راضی‌کننده‌ای داشت، سه امتياز سخت را گرفتيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016