شنبه 25 شهريور 1385

كيومرث هاشمي: فيفا نامه‌اي به ما نداده است، ایسنا

سرپرست فدراسيون فوتبال ارسال هر گونه نامه‌اي از سوي مقامات FIFA و AFC به ايران مبني بر محروميت فدراسيون فوتبال را تكذيب كرد.

به گزارش ايسنا، به دنبال بركناري محمد دادكان، رييس فدراسيون فوتبال و انتصاب سرپرستي جديد براي اين فدراسيون طي ماه‌هاي اخير همواره اخبار گوناگوني مبني بر محروميت فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران منتشر شده است.

اين درحالي است كه طي روزهاي اخير نيز اخباري در اين زمينه مطرح شده كه مقامات رسمي فيفا طي ارسال نامه‌اي رسمي به فدراسيون فوتبال ايران نسبت به تغيير و تحولات مديريتي در فدراسيون فوتبال اعتراض كردند و با مغاير دانستن آن با قوانين فيفا معتقدند كه فدراسيون فوتبال ايران تعليق خواهد شد اما، كيومرث هاشمي، سرپرست فدراسيون فوتبال به خبرنگار ايسنا، گفت: هيچ نامه‌اي با اين مضمون از سوي فيفا براي ما ارسال نشده است و تصور مي‌كنم بايد متن اين نامه را از سوي كساني كه خبر آن را منتشر كرده‌اند جويا شد.

وي گفت: ما در انجام امور فدراسيون فوتبال بسيار مصمم و جدي عمل مي‌كنيم، اين هفته تاريخ ثبت نام كانديداي رياست فدراسيون را اعلام مي‌كنيم و قطعا هر شخصي كه طبق راي مجمع انتخاب شود رييس فدراسيون فوتبال و مورد حمايت ما خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرپرست فدراسيون فوتبال اضافه كرد: اگر مورد و مشكلي از سوي فيفا وجود داشت ما در انجام بسياري از امور خود با مشكل مواجه مي‌شديم. اين در حالي است كه ما تاكنون دو بار در قالب برگزاري مسابقات جام ملتهاي آسيا تيم ملي كشورمان را به كره و سوريه اعزام كرده‌ايم و تيم ملي نوجوانان نيز به سنگاپور رفته است . اين در حالي است كه هيچ گونه مشكل خاصي براي ما ايجاد نشده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/31479

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كيومرث هاشمي: فيفا نامه‌اي به ما نداده است، ایسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016