دوشنبه 13 آذر 1385

پيروزی تيم فوتبال اميد ايران بر هنگ کنگ در بازی های آسيايی، راديو فردا، ايرنا

راديو فردا:

تيم ملی فوتبال اميد ايران در دومين مسابقه اش برای دفاع از عنوان قهرمانی بازی های آسيايی، به پيروزی دو بر يک بر تيم هنگ کنگ دست يافت .

اميدها در برابر هنگ کنگ همچنان بی برنامه و در دستيابی به دروازه حريف ناتوان نشان دادند .
تيم ملی اميد در نخستين بازی خود با تيم ضعيف مالديو نيز نتوانسته بود انتظارات را بر اورده کند و در دومين مسابقه همچنان با آشفتگی و بی برنامگی مواجه بود.

در ابتدای مسابقه تيم اميد با ظاهری تهاجمی در برابر بازی دفاعی و متکی بر ضد حمله تيم هنگ کنگ ظاهر شد. اما تا دقيقه چهلم مسابقه نگران يک نتيجه شگفت انگيز بود.


در دقيقه هشتم مسابقه بازيکنان ريز اندام هنگ کنگی در پی يک ضد حمله و با سود بردن از اشتباه شيث رضايی و ضربه کئوک چام يک بر صفرپيش افتادند تا شرايطی نامطلوب را برای حريف قدر خود رقم بزند.

ضربه تکان دهنده

در حالی که مشت ها به در بسته کوبيده می شد و مهاجمان نمی توانستند از سد مدافعان پر تعداد حريف عبور کنند ، مازيار زارع، بازيکن شمالی به اتکای ضربه های از راه دورش بار ديگر منجی تيم ايران شد .
نيمه اول مسابقه با حساب يک بر يک تمام شد.


در نيمه دوم تيم ملی اميد نتوانست با باز کردن بازی به گوش ها و حرکت منطقی در فضا های موجود در بين مدافعان پر تعداد حريف، به دروازه هنگ کنگ راه باز کند .

حملات همچنان احساسی می نمود و چشم های نگران به دنبال يک حادثه به سود تيم کشورمان بود که اين حادثه رخ داد .

يک حادثه ... و گل پيروزی

در دقيقه ۶۴ آرش برهانی، يکی از سه بازيکن مجاز کمکی از تيم بزرگسالان، بعد از هدر دادن فرصتهای پر تعداد، سرانجام خود يک پنالتی ساخت. برهانی ضربه پنالتی را به گل پيروزی ميلی متری بر حريف تبديل کرد .

تعويض های تيم اميد و آوردن بازيکنانی چون عادل کج کلاه و احسان خرسندی نتوانست بر گل های ايران بيفزايد .
با اين حال با پيروزی دو بريک تيم هند بر تيم مالديو ، مسابقه آخر تيم ايران با هند، در بعد از ظهر چهار شنبه جنبه کاملا جدی پيدا کرد.
در پی دو بازی ضعيف ملی پوشان اميد، برای راهيابی حتمی از گروه، ايران نبايد بازی را به تيم دونده و سخت کوش هند ببازد . هند چهار امتياز دارد و مالديو با شکست از هند از دور مسابقه ها خارج شد.

تيم ايران: حسن رودباريان، شيث رضايی، جلال حسينی، جلال اکبری، محسن ارزانی، بهشاد ياورزاده (از دقيقه ۷۰ عادل کلاه کج)، خسرو حيدری (از دقيقه ۸۳ احسان خرسندی)، مازيار زارع، محمد نوری، مهرداد اولادی و آرش برهانی.
سرمربی: رودريگز سيموئز از برزيل

***

ايرنا:

سرپرست تيم فوتبال اميد ايران: هنگ کنگ ‪ ۱۰‬نفره دفاع کرد

سرپرست تيم فوتبال اميد ايران گفت: تيم هنگ کنگ در ديدار با تيم ايران ‪ ۱۰‬نفره دفاع می‌کرد.

دکتر اسدی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: هنگ کنگی ها می‌خواستند که کمتر از ايران گل بخورند که به هدفشان رسيدند.

ديدار تيم‌های ايران و هنگ کنگ در چارچوب رقابت‌های فوتبال بازی‌های اسيايی ‪ ۲۰۰۶‬دوحه يکشنبه شب با نتيجه ‪ ۲‬بر يک به سود تيم ايران به پايان رسيد.

اسدی افزود: تيم ايران در اوايل بازی بر اثر اشتباه يکی از مدافعان دروازه‌اش باز شد ولی پس از اين گل تيم کشورمان بسيار روانتر بازی کرد و با انکه بازيکنان تيم هنگ کنگ تنها دفاع می‌کردند دو گل به ثمر رساندند و پيروز شدند.

سرپرست تيم فوتبال ايران اظهار داشت : تيم ايران می‌توانست در اين ديدار ‪ ۵‬و يا ‪ ۶‬گل به ثمر رساند ولی متاسفانه مهاجمان از فرصت‌های پيش آمده استفاده نکردند .

وی در ادامه گفت : بازيکنانی مانند آرش برهانی که در باشگاه‌های امارات توپ می‌زند، هرچه زمان می‌گذرد با ديگر بازيکنان هماهنگ تر می‌شود.

***

رنه سيموئز: غافلگير شديم

سرمربی تيم فوتبال اميد ايران گفت : در ديدار مقابل تيم هنگ کنگ در لحظات آغازين بازی غافلگير شديم .

"رنه سيموئز "روز دوشنبه با بيان اين مطلب گفت: بر اثر يک اشتباه تيم هنگ کنگ صاحب گل شد و همين امر ما را غافلگير کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: پس از دريافت اين گل بازيکنان به خود آمدند و به دفعات به دروازه حريف يورش بردند ولی متاسفانه در نيمه اول تنها يک بار موفق به گشودن دروازه حريف شديم .

سرمربی تيم فوتبال اميد ايران تصريح کرد : با شروع نيمه دوم بازيکنان روانتر از نيمه اول بازی کردند و در اين نيمه می‌توانستند حداقل پنج و يا شش بار دروازه حريف را باز کنند ولی هنگ کنگی‌ها به دفاع فشرده روی آوردند و مانع از اين شدند که دروازه شان بيشتر از دو بار باز شود.

"سيموئز" اظهار داشت : پس از اين دو بازی بازيکنان تيم ايران هماهنگ تر می‌شوند و می‌توانند بازی‌های بهتری را از خود به نمايش بگذارند.

وی درباره ديدار با تيم هندوستان اظهار داشت : تمام تلاش ما پيروزی بر اين تيم و صعود به مرحله بعد است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تيم ايران تا پيش از ديدار با تيم هندوستان دو نوبت در دوحه پايتخت قطر تمرين خواهد کرد.

ديدار تيم‌های فوتبال اميد ايران و هندوستان در چارچوب رقابت‌های فوتبال بازی‌های اسيايی ‪ ۲۰۰۶‬دوحه روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

ملی پوشان تيم فوتبال اميد ايران نخستين تمرين خود را صبح امروز در محوطه دهکده بازی‌های اسيايی برگزار خواهند کرد و روز سه شنبه در ورزشگاه اسد دومين تمرين خود را که بيشتر تمرينات تاکتيکی است، انجام می‌دهند.

تيم ايران در دو ديدار گذشته خود در بازی‌های اسيايی ‪ ۲۰۰۶‬دوحه مقابل تيم‌های مالديو و هنگ کنگ به ترتيب با نتايج ‪ ۳‬بر يک و ‪ ۲‬بر يک به برتری دست يافت .

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32331

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيروزی تيم فوتبال اميد ايران بر هنگ کنگ در بازی های آسيايی، راديو فردا، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016