پنجشنبه 16 آذر 1385

بازی‌های آسيايی دوحه: روز شنبه و در ورزشگاه الريان قطر؛ تيم فوتبال ايران در مرحله‌ يک چهارم نهايی به مصاف چين می‌رود، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بازيهای آسيايی دوحه

با صعود تيم‌های فوتبال ايران،‌ عراق، چين وکره‌ی شمالی چهره‌ی هشت تيم مرحله‌ی يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال بازی‌های آسيايی دوحه مشخص شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) به دوحه؛ شب گذشته از گروه چهارم تيم ايران با گل‌های جلال اکبری و آرش برهانی، هند را شکست داد تا با ۹ امتياز درصدر اين‌گروه قرارگيرد.

هنگ کنگ در ديگر ديدار اين گروه با نتيجه‌ی يک بر صفر مالديو را شکست داد.

از گروه پنجم عراق با نتيجه‌ی ۴ بر صفر مالزی را از پيش رو برداشت.

چين هم با نتيجه‌ی ۲ بر يک عمان را شکست داد.

از گروه ششم، کره‌ی شمالی با پيروزی ۲ بر يک برابر ژاپن نخستين شگفتی مسابقات فوتبال بازی‌های آسيايی دوحه را رقم زد. در ديگر ديدار اين گروه سوريه با نتيجه ۲ بر صفر پاکستان را از پيش رو برداشت.

پيشتر صعود تيم‌های کره جنوبی،‌ ازبکستان، تايلند و قطر به مرحله‌ی يک چهارم نهايی مشخص شده بود.

با توجه به نتايج حاصل شده، تيم ملی ايران روز شنبه و از ساعت۱۶:۳۰ دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه الريان به مصاف تيم چين می‌رود و در صورت پيروزی در برابر اين تيم بايد در مرحله‌ی نيمه نهايی به مصاف برنده‌ی ديدار تايلند - قطر برود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


برنامه‌ی مرحله‌ی يک چهارم نهايی مسابقات فوتبال بازی‌های آسيايی دوحه‌که به طور هم‌زمان و در روز شنبه ۱۸ آذرماه برگزار خواهد شد، به اين شرح است:

تايلند - قطر؛ ورزشگاه الغرافه؛ ساعت۱۶:۳۰
ايران – چين؛ ورزشگاه الريان؛ ساعت۱۶:۳۰
ازبکستان – عراق؛ ورزشگاه الغرافه؛ ساعت۱۹:۳۰
کره جنوبی – کره شمالی؛ ورزشگاه الريان؛ ساعت۱۹:۳۰

Copyright: gooya.com 2016