دوشنبه 16 بهمن 1385

يورگن کلينزمن در کشور کانگوروها! ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


رسانه‌های استراليا گزارش دادند، يورگن کلينزمن سرمربی تيم ملی آلمان، در تيم ملی اين کشور مشغول به کار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، کلينزمن که پس از پايان رقابت‌های جام جهانی به طور ناگهانی از تيم ملی آلمان کناره گرفت, چندی پيش اعلام کرده بود باتری‌هايش دوباره شارژ شده‌اند و آماده‌ی بازگشتن به فوتبال و هدايت يک تيم است. او دليل اصلی انصراف از تيم ملی کشورش را خستگی شديد عنوان کرده بود.

چندی پيش روزنامه‌ی هرالد سان يکی از روزنامه‌های استراليا نوشت: فدراسيون فوتبال اين کشور در پی جذب کلينزمن است.

اين روزنامه مراسم شام کلينزمن با پسر رييس فدراسيون فوتبال استراليا را دليل اصلی اين ادعای خود عنوان کرده بود.

کلينزمن که چندی پيش مذاکراتش با رييس فدراسيون فوتبال آمريکا برای پذيرش سرمربيگری اين تيم به شکست انجاميده بود, اکنون به نظر می‌رسد برای حضور در نيمکت استراليا موقعيت مناسب‌تری داشته باشد. چه آن که خود او هم از آمادگی دوباره‌اش برای بازگشت به فوتبال خبر داده است. کلينزمن به تازگی گفته بود که خانواده‌اش بايد با شرايط حاکم بر استراليا هماهنگ شود و در عين حال پذيرفتن اين مسووليت هم بايد کاری درست باشد. او همچنين تاکيد کرد فهرست تيم‌های جايگزين چندان هم طولانی نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از منابع آگاه و نزديک به فدراسيون فوتبال استراليا گفت:« شانس مربيگری کلينزمن در تيم ملی استراليا بسيار بالا است، چرا که پيشنهاد استراليايی‌ها از نظر مالی هم پيشنهاد چشم‌گيری است.

کلينزمن به احتمال فراوان، تا جام جهانی ۲۰۱۰ مسووليت هدايت تيم ملی استراليا را به عهده خواهد گرفت. استراليا به تازگی به جمع کشورهای حاضر در کنفدراسيون فوتبال آسيا پيوسته است و برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۰ آفريقای جنوبی بايد با تيم‌های آسيايی در رقابت‌های انتخابی شرکت کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32703

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يورگن کلينزمن در کشور کانگوروها! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016