چهارشنبه 9 اسفند 1385

توقف تيم ملی فوتبال اميد ايران برابر استراليا در چهارچوب رقابت‌های انتخابی المپيک ‌ ‌٢٠٠٨، ايسنا و ايرنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

ديدار تيم‌های ملی اميد فوتبال ايران و استراليا با تساوی بدون گل پايان يافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی فوتبال اميد ايران در اولين ديدار خود در رقابت‌های مقدماتی المپيک ۲۰۰۸ پکن ميزبان تيم ملی اميد استراليا بود که در پايان تلاش دو تيم برای رسيدن به گل بی نتيجه ماند و با تساوی بدون گل پايان يافت.

در اين ديدار که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شد، هيچ گلی از خط دروازه‌ها نگذشت و دو تيم به تساوی رضايت دادند.

سوشا مکانی ، محسن حميدی ، علی حمودی ، علی نظيف کار ، ابراهيم کريمی ، عادل کلاه کج ، اميدرضا روانخواه ، مهرداد پولادی ، حسين کعبی ، ميلاد ميداودی، مهرداد اولادی در ترکيب اصلی تيم ملی اميد ايران به ميدان رفتند.

***

وينگو بگوويچ:
ما در اين ديدار شايسته پيروزی بوديم
اولادی در آمادگی صد در صد قرار نداشت
کعبی جزو بازيکنان کليدی ما است

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تيم اميد ايران پس از توقف اين تيم برابر استراليا در مرحله‌ی انتخابی رقابت‌های المپيک ۲۰۰۸ گفت: ما شايسته پيروزی در اين ديدار بوديم.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، وينگو بگوويچ در نشست مطبوعاتی پس از بازی ايران و استراليا گفت: در ابتدا بايد به بازيکنانم به دليل نمايش خيلی خوبی که ارايه دادند، تبريک بگويم. نبايد فراموش کنيم که تيم فعلی تنها از سه - چهار بازيکن بهره می‌برد که سابقه‌ی بازی بين‌المللی داشت و ساير بازيکنان اولين بازی رسمی ‌خود را انجام می‌دادند.

وی درباره‌ی روند اين ديدار گفت: در نيمه‌ی اول به طور صد در صد تيم برتر ميدان بوديم و سه موقعيت مسلم گلزنی را از دست داديم؛ اما, در نيمه‌ی دوم و به ويژه در خط حمله طراوات نيمه‌ی اول را نداشتيم؛‌ اما, در مجموع اين تيم ما بود که شايسته‌ی پيروزی در اين ديدار بود.

وی درباره‌ی عملکرد ضعيف مهرداد اولادی گفت:‌ اولادی توانايی زيادی در بازی زمينی دارد؛ اما, به دليل بازی نکردن در ليگ در آمادگی صد در صد قرار نداشت.

بگوويچ در پاسخ به خبرنگاری که از او درباره‌ی بازی ضعيف حسين کعبی پرسيده بود توضيح داد: کعبی برای هر تيمی نعمت است؛ اما، او هم به دليل اين که در بازی‌های باشگاهی شرکت نکرده بود، آمادگی کاملی نداشت؛‌ اما، به هر حال او جزو بازيکنان کليدی ما است.

سرمربی تيم اميد ايران ادامه داد: با توجه به زمان کمی‌که برای آمادگی در اين ديدار داشتيم و همچنين رويارويی مقابل قوی‌ترين حاضر در اين مرحله از عملکرد بازيکنانم رضايت دارم. بی‌ترديد در انتظار بازی‌های بعد خواهيم بود و اميدوارم با زمان بيشتر و حمايت تمام کسانی که به فوتبال ايران عشق می‌ورزند و با حضور تماشاگران در اين ورزشگاه مشکلات ما در آينده کمتر شود.

***

سرمربی تيم ملی استراليا:
کسب تساوی برابر ايران ارزشمند است
از عملکرد مردانم در اين بازی راضی‌ام

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال

سرمربی تيم ملی استراليا، پس از تساوی تيمش برابر ايران با ابراز رضايت از عملکرد مردانش گفت: کسب تساوی برابر چنين تيم خوبی ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، راب بان در جمع خبرنگاران گفت:‌ من از عملکرد مردانم در اين بازی راضی هستم؛ آن‌ها توانستند برابر تيم ايران که يکی از تيم‌های قدرتمند منطقه به حساب می‌آيد به تساوی برسند.

وی با سخت توصيف کردن اين ديدار گفت:‌ ديدار مشکلی برابر ايران داشتيم، به ويژه در نيمه‌ی اول که ايران بهتر از ما کار کرد؛اما، به دليل ناهمواری زمين مداوم توپ‌ها را از دست می‌داديم، هر چند که در نيمه‌ی دوم عملکرد بهتری داشتيم.

بان، يکی از عوامل نمايش ضعيف شاگردانش را تاخير در ورود به ايران اعلام کرد و گفت:‌ آن طور که مد نظرمان بود، بازی نکرديم. فکر می‌کنم اين که يک روز قبل از بازی وارد تهران شده بوديم، در اين مساله بی‌تاثير نبود.

وی در پايان گفت:‌ ما در اين بازی، از بازيکنان اصلی خود استفاده کرديم و ساختار اصلی تيم‌مان همان چيزی بود که برابر ايران مشاهده کرديم.

***

ايرنا:

در حاشيه ديدار تيم‌های فوتبال اميد ايران و استراليا
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۵/۱۲/۰۹‬

* بازيکنان ايرانی درابتدای نيمه‌دوم با در دست داشتن عکس شهيد "رضايی مجد" وارد ميدان شدند.

* بازيکنان دو تيم ساعت ‪ ۱۴/۱۵‬وارد زمين شده‌وپس از ‪ ۲۰‬دقيقه گرم کردن از زمين مسابقه خارج شدند.

* در دقايق ابتدايی اين ديدار تنها ‪ ۱۰‬خبرنگار در جايگاه حضور داشتند که رفته رفته بر تعداد آنان افزوده شد.

* مسوولان برگزارکننده پس از گذشت ‪ ۱۰‬دقيقه از بازی ، ليست بازيکنان دو تيم را در اختيار خبرنگاران قرار دادند.

* نزديک به ‪ ۵۰‬عکاس پوشش تصويری اين ديدار را به عهده داشتند.

* سفيراستراليا درتهران در جايگاه ويژه حضور داشت و از نزديک نظاره‌گر اين ديدار بود.

* ‪ ۱۰‬تماشاگر استراليايی نيز برای تشويق تيم خود، در ورزشگاه آزادی حضور يافته بودند.

* دو تماشاگر استراليايی دو عروسک کانگورو که نماد اين کشور است در دست داشتند.

* دکتر " رضا قراخانلو " رييس کميته ملی المپيک، " افشين پيروانی " مربی تيم ملی فوتبال ايران و افتخاری نايب رييس فدراسيون فوتبال در ورزشگاه آزادی از نزديک اين ديدار را تماشا می‌کردند.

* اکبر ميثاقيان سرمربی و بيژن شيری مديرعامل باشگاه ‌راه‌آهن و نواصرزاده سرپرست تيم فولاد نيز در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

* بازيکنان ذخيره تيم فوتبال اميد استراليا از همان ابتدای بازی در پشت دروازه خود به گرم کردن پرداختند.

* يک دستگاه اتوبوس و دو دستگاه مينی‌بوس اورژانس در حاشيه زمين مسابقه مستقر شده است.

* به هريک از تماشاگران، هنگام بليط فروشی يک پرچم ايران نيز اهدا شد.

* دو نماينده از فدراسيون فوتبال عربستان با حضور در ورزشگاه آزادی در حال آناليز بازی دو تيم اميد ايران و استراليا هستند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/32869

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'توقف تيم ملی فوتبال اميد ايران برابر استراليا در چهارچوب رقابت‌های انتخابی المپيک ‌ ‌٢٠٠٨، ايسنا و ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016