دوشنبه 15 مرداد 1386

بسکتبال ايران در آسمان آسيا درخشيد، تيم ملی بسکتبال ايران قهرمان آسيا شد، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرمانی - همگانی


تيم ملی بسکتبال ايران در بيست و چهارمين دوره‌ی مسابقات جام ملت‌های آسيا قهرمان شد تا يکی از سهميه‌های آسيا ( پس از ميزبان) در مسابقات المپيک پکن را به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، تيم ملی بسکتبال ايران در يک بازی کاملا هجومی و با بهره‌گيری از بازيکنان جوان و جنگنده‌ی خود توانست تا اولين تيم از غرب آسيا باشد که به عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسيا دست می‌يابد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تيم ايران توانست در اين دوره از مسابقات با غلبه بر تيم‌های فيليپين، اردن،‌ چين در دور مقدماتی و پيروزی مقابل تيم‌های چين تايپه و قطر در مرحله‌ی يک چهارم پايانی برگزار کننده‌ی ديدار نيمه نهايی مقابل قزاقستان باشد.

اعضای تيم ملی به لطف اتخاذ تدابير کارآمد اعضای کادر فنی توانستند با غلبه بر تيم قزاقستان در ديدار پايانی مسابقات به مصاف تيم بسکتبال لبنان بروند.

تيم ملی بسکتبال ايران توانست مقتدرانه ديدار پايانی را آغاز و با درخشش بازيکنانی چون حدادی، کامرانی، برادران نيکخواه بهرامی و حامد آفاق، آن را به پايان برساند و با ثبت امتياز ۷۴ به ۶۹ جشن قهرمانی را به تهران بکشاند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/33983

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'بسکتبال ايران در آسمان آسيا درخشيد، تيم ملی بسکتبال ايران قهرمان آسيا شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016