سه شنبه 6 شهريور 1386

مسابقات شنای رده‌های سنی آسيا: صعود پنج ملی‌پوش ايران به فينال و ثبت يک رکورد ملی، ايسنا

خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: قهرمانی - همگانی

دومين روز مسابقات شنای قهرمانی رده‌های سنی آسيا در اندونزی با صعود پنج ملی‌پوش ايران به فينال و ثبت يک رکورد ملی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در آغاز دومين روز از پنجمين دوره‌ی مسابقات شنای قهرمانی رده‌های سنی آسيا در جاکارتای اندونزی که در استخر مجموعه‌ی ورزشی سنايان برگزار شد، محمدعلی رضايی در ماده‌ی ۱۰۰ متر قورباغه گروه سنی عموم با ثبت زمان يک دقيقه‌ و پنج ثانيه و ۷۷ صدم ثانيه به فينال راه يافت. در ماده‌ی ۱۰۰ متر آزاد گروه سنی ۱۵ و ۱۳ سال، سامان سالاری با ثبت زمان ۵۴ ثانيه و ۱۵ صدم ثانيه راهی فينال شد. در ماده‌ی ۲۰۰ متر آزاد گروه سنی عموم امين نوسادی و سعيد آشتيانی به فينال راه يافتند. آشتيانی با زمان يک دقيقه‌ و ۵۶ ثانيه و ۴۱ صدم ثانيه و نوسادی با زمان يک دقيقه و ۵۷ ثانيه و ۱۷ صدم ثانيه به فينال صعود کردند. در ماده‌ی ۵۰ متر پروانه‌ی گروه سنی عموم حميدرضا مبرز با زمان ۲۵ ثانيه ۹۲ صدم ثانيه راهی فينال شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در ماده‌ی ۲۰۰ متر مختلط انفرادی گروه سنی عموم شاهين برادران با ثبت زمان دو دقيقه و ۱۳ ثانيه و ۳۱ صدم ثانيه از صعود به فينال باز ماند. در ماده‌ی ۴۰۰ متر مختلط انفرادی احمدرضا جلالی در گروه سنی ۱۵ و ۱۷ سال با ثبت زمان ۴ دقيقه و ۵۵ ثانيه و يک صدم ثانيه در گروه خود پنجم شد و از صعود به فينال باز ماند. البته جلالی رکورد ايران را در اين ماده ۶۷ صدم ثانيه بهبود بخشيد. رکورد پيشين اين ماده ۴ دقيقه و ۵۵ ثانيه و ۶۸ صدم ثانيه بود.

بعدازظهر امروز ساعت ۱۵ به وقت محلی، مسابقات فينال انجام می‌شوند که ملی‌پوشان ايران به‌جز پنج ماده‌ی صعود کرده فينال در دو ماده‌ی چهار در صد متر مختلط تيمی و ۸۰۰ متر آزاد در فينال حاضر خواهند بود.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34145

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مسابقات شنای رده‌های سنی آسيا: صعود پنج ملی‌پوش ايران به فينال و ثبت يک رکورد ملی، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016