سه شنبه 15 آبان 1386

محمد نوازی: آن ها ناصر حجازی را تنها گذاشتند، فارس

خبرگزاری فارس: بازيکن تيم فوتبال استقلال گفت: ناصر حجازی مربی بزرگ و فهيمی است؛ اما او را تنها گذاشتند.


محمود نوازی در گفت و گو با فارس، در خصوص شرايط فعلی استقلال اظهار داشت: اگر بگذارند، آرامش به تيم بازگشته است. حضور آقای فيروز کريمی به بهبود شرايط کمک می‌کند. استقلال يک تيم مردمی است و مردم هم از اين انتقال استقبال کردند.
وی با اشاره به بازگشت ناصر حجازی به استقلال پس از چند سال و اتفاقاتی که رخ داد، بيان کرد: ناصر حجازی پس از چند سال دوباره برگشت که با استقبال شديد مردم روبرو شد چون او را خيلی دوست دارند. کسی هم در استقلال مثل او تا اين حد محبوب نيست. حجازی در شرايطی تيم را تحويل گرفت که حاشيه‌ها حسابی او را اذيت کرد.
اين بازيکن افزود: حضور حجازی در استقلال موثر بود؛ به شرطی که حاشيه‌ها اجازه می‌ داد. او بيشتر تمرکز خود را روی اين مسائل گذاشت. اگر تيم نتيجه نگرفت، به اين دليل بود که دست تنها بود و آنطور که بايد، همکارانش به او کمک نکردند. مطمئنيم با حضور کريمی، اين دو نفر استقلال را از اين شرايط در می‌آورند.
نوازی درباره واکنش پرسپوليسی‌ها در قبال تحولات استقلال، عنوان کرد: آنها برای چه بايد از اين موضوع بترسند؟ آنها که در صدر قرار دارند. اين درست است که آقای کريمی به لحاظ فنی در سطح بسيار بالايی قرار دارد؛ اما مسائلی که او می‌گويد را بازيکنان بايد به درستی در زمين پياده کنند.
وی تاکيدکرد: هر بازيکنی بايد خودش را به شرايط تيم و خواسته‌های مربی وفق دهد. اين خيلی مهم است که چطور خودمان را با شرايط جديد وقف دهيم و چگونه در تمرين تمرکز داشته باشيم. داشتن اين مسائل بسيار مهم است.
نوازی اظهار داشت: مردم تصميم گيرنده‌های خوبی هستند و برای ديدن بازی، خيلی دقت می‌کنند. هواداران در موفقيت يک بازيکن بسيار تاثيرگذار هستند. برخی بازيکنان تازه وارد ما چون نتوانستند‌ بين مردم جايگاهی پيدا کنند، در تيم هم نتوانستند جا بيفتند. فکر می‌کنم با حضور آقای کريمی، آنها هم به شرايط تيم خود را نزديک کنند.
کاپيتان دوم استقلال در پاسخ به اين که فکر می‌کند اين تيم بتواند با توجه به اين تغييرات موقعيت خود را در جدول بالا بکشد، اظهار داشت: اگر سه بازی اخير را ببريم؛ حتی می‌توانيم قهرمان شويم. با حجازی هم اگر حاشيه درست نمی‌کردند و اين همه بازيکن از دست نمی داديم، می‌توانستيم مدعی شويم.
نوازی در مورد اين که شايد امير قلعه نويی به استقلال باز گردد، بيان کرد: هر کس که آمده، کار خودم را انجام داده‌ام. بازيکن بايد پايبند قراردادش باشد. اگر بخواهم حرفی بزنم، چه دردی را دوا می‌کند. اين تصميمی است که مسئولان می‌گيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين بازيکن خاطر نشان ساخت: هر کسی که به استقلال می‌آيد، بايد برای مردم کار کند. در اين تيم همه بزرگ هستند. کسی نمی‌تواند بگويد برتر از ديگری است. اين روزگار است که تعيين می‌کنند چه کسی چه از خود برجای گذاشته است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34826

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمد نوازی: آن ها ناصر حجازی را تنها گذاشتند، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016