يكشنبه 27 آبان 1386

تيم‌های فوتبال استراليا و ژاپن در آستانه صعود به بازی‌های المپيک، ايرنا

تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی ‪۸۶/۰۸/۲۷‬

تيم‌های فوتبال استراليا و ژاپن در آستانه حضور در بازی‌های المپيک ‪ ۲۰۰۸‬پکن قرار دارند درحاليکه کره‌جنوبی و بحرين بايد برای تعيين تکليف آخرين سهميه، به مصاف هم بروند.

به‌گزارش ايرنا به‌نقل از خبرگزاری فرانسه، استراليا در ديدار روز شنبه در گاسفورد، تيم عراق را با گلهای "آدرين ليجر" و "مارک ميليگان" ‪ ۲‬بر صفر شکست داد تا فقط با يک امتياز از ديدار آخر خود برابر کره‌شمالی که روز چهارشنبه هفته جاری در پيونگ يانگ برگزار می‌شود، صعودش را مسجل کند.

تيم استراليا از سال ‪ ۱۹۸۸‬که مسابقات فوتبال برای حرفه‌ای‌ها آزاد شد، هرگز حضور در المپيک را از دست نداده اما اين اولين بار است که در رقابتهای مقدماتی آسيايی شرکت کرده‌است .

تيم عراق نيز در صورت باخت استراليا و کسب پيروزی برابر لبنان شانس صعود دارد.

ژاپن با پيروزی ‪ ۴‬بر صفر برابر ويتنام در هانوی، گام بزرگی به سمت بازی‌های پکن برداشت تا با ‪ ۱۰‬امتياز در صدر گروه سوم قرار گيرد.

عربستان و قطر به ترتيب با هشت و هفت امتياز در تعقيب ژاپن هستند.

سعودی‌ها تيم قطر را ‪ ۲‬بر صفر شکست دادند اما کسب پيروزی برابر ژاپن در ديدار روز چهارشنبه در ورزشگاه ملی شهر توکيو، کار دشواری خواهد بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وضع گروه دوم بعد از تساوی بدون گل کره جنوبی برابر ازبکستان در تاشکند، پيچيده تر شده است. در همين گروه تيم بحرين نيز در خانه با تساوی بدون گل برابر سوريه متوقف شد.

به‌اين ترتيب کره با ‪ ۱۱‬امتياز و بحرين با ‪ ۱۰‬امتياز در ورزشگاه سئول ديدار سرنوشت ساز گروه رابرگزار می‌کنند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/34919

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تيم‌های فوتبال استراليا و ژاپن در آستانه صعود به بازی‌های المپيک، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016