يكشنبه 4 آذر 1386

کنفدراسيون فوتبال آسيا ميزبانی دور دوم جام ملت‌های زنان را به ايران پيشنهاد کرد، ايسنا

سپنجی: نمی‌توانيم
توافق با "مونيکو" آلمانی


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


کنفدراسيون فوتبال آسيا (AFC) به ايران پيشنهاد ميزبانی دور دوم مسابقات فوتبال زنان جام ملت‌های آسيا را داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در پی مخالفت کنفدراسيون آسيا با ميزبانی مالزی، AFC طی ارسال نامه‌ای به فدراسيون فوتبال ايران و اعلام شرايط ميزبانی جام ملت‌های فوتبال زنان آسيا، ميزبانی دور دوم اين رقابت‌ها را پيشنهاد کرد.

اين پيشنهاد به ديگر تيم‌های حاضر در اين رقابت‌ها نيز داده شده است. ايران در گروه A مسابقات کنار ميانمار، ويتنام و چين تايپه قرار دارد. در گروه B نيز کشورهای مالزی، تايلند، کره و فيليپين حضور دارند.

"خديجه سپنجی" نايب رييس فدراسيون فوتبال در اين رابطه اظهار کرد:« ايران با توجه به حداقل‌های AFC از تمام شرايط لازم برخوردار است؛ اما به دليل برخی محدوديت‌ها برای بانوان نمی‌تواند ميزبانی را بر عهده بگيرد.»

تيم ملی فوتبال زنان که هم اکنون در اردوی آمادگی برای حضور در اين رقابت‌ها به سر می‌برد، نمی‌خواهد اردوهای خود را تا زمان حضور در اين رقابت‌ها قطع کند.

"مونيکو" آلمانی مهم‌ترين گزينه‌ی سرمربی‌گری تيم ملی زنان نيز به ايران آمد و تمرينات ملی‌پوشان را زير نظر گرفت. او که نظر مساعدی برای هدايت تيم ملی ايران دارد، به کشور خود بازگشت و وعده داد که يک ماه آينده به ايران برمی‌گردد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين در حالی است که مسوولان فدراسيون فوتبال علاقه‌مندند وی از هفته‌ی آينده به ايران بيايد و اين مهم‌ترين بحث ميان آنهاست.

سپنجی نايب رييس فدراسيون فوتبال فردا به همراه تنی چند از مسوولان فدراسيون فوتبال و ورزشکاران به استراليا خواهد رفت تا در مراسم انتخاب بهترين‌های آسيا حضور يابد.

ايران به همراه ژاپن و تايلند نامزد دريافت جايزه‌ی آسيا برای توسعه‌ی فوتبال زنان بود، که از ميان اين کشورها ژاپن موفق به دريافت اين جايزه‌ شد.

البته هنوز صدور ويزای نمايندگان ايران قطعی نيست و تا پايان امروز مشخص خواهد شد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35014

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنفدراسيون فوتبال آسيا ميزبانی دور دوم جام ملت‌های زنان را به ايران پيشنهاد کرد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016