جمعه 28 دي 1386

سفارت آمریکا از صدور روادید به دوچرخه ‏سواران ایرانی خودداری کرد، فاینال اسپورت نیوز

فاینال اسپورت نیوز

سفارت آمریکا در وین ( اتریش ) از صدور روادید به دوچرخه ‏سواران ایرانی خودداری کرد

تیم ملی دوچرخه سواری روی پیست ایران متشکل از چهار ورزشکار و یک ‏مربی آلمانی پس از حضور در رقابتهای مالزی، برای آمادگی هرچه بیشتر به اتریش رفته بودند تا پس از شرکت در ‏یک تورنمنت در این کشور، امروز عازم آمریکا شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رقابتهای جام جهانی دوچرخه سواری لس آنجلس جنبه انتخابی ‏برای حضور در المپیک 2008 پکن را دارد و با عدم حضور تیم ملی ایران در این رقابتها، عملا مساله شرکت ‏دوچرخه سواران روی پیست در بازیهای المپیک منتفی می شود.‏ مسابقه های جام جهانی از فردا به مدت سه روز در لس آنجلس انجام خواهد شد. بنا به گزارش خبرگزاری ایسنا ، آخرین مهلت دریافت ‏روادید را آخر وقت اداری دیروز اعلام کرده و یادآور شده بود که به هنگام نگارش خبر، این فرصت پایان یافته است. ‏برای حضور در این پیکارها بلیت هواپیما هم تهیه شده بود و جالب اینکه از گروه ایرانی در وین مصاحبه و انگشت ‏نگاری هم به عمل آمد. شایان یادآوری است که هفته پیش هنگام ورود تیم شمشیر بازی آمریکا به جزیره کیش برای ‏حضور در جام جهانی و انتخابی المپیک در رشته مزبور، مسوولان ایرانی از ورزشکاران آمریکایی و هیات همراه ‏انگشت نگاری به عمل آوردند

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35661

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سفارت آمریکا از صدور روادید به دوچرخه ‏سواران ایرانی خودداری کرد، فاینال اسپورت نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016