جمعه 19 بهمن 1386

پس از ۱۸ سال خاطره با استقلال، قلعه‌نويی: روز سختی است اما، سه امتياز را می‌خواهيم، ايسنا

- کرمانی‌ها "حجازی" را دوست دارند
- بازی با سوريه را فراموش کنيم


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


امير قلعه نويی گفت: با وجود خاطراتی که از استقلال دارم برای به دست آوردن سه امتياز مقابل اين تيم به ميدان می‌رويم.

سرمربی تيم فوتبال مس کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره‌ی ديدار تيمش برابر استقلال تهران در هفته‌ی بيستم ليگ برتر اظهار کرد: در ليگ برتر هر ديدار ويژگی‌های خاص خود را دارد و طبيعی است که برای ديدار مقابل استقلال نيز برنامه‌ريزی کرده‌ايم، هر چند که با مشکلاتی نيز روبرو هستيم.

قلعه‌نويی در ادامه با تاکيد بر آن که ديدار برابر استقلال تهران تفاوتی با ساير ديدارهای ليگ برتر ندارد، افزود: اين بازی تنها يک ديدار در ليگ است که سه امتياز دارد، همين و بس.

سرمربی مس کرمان افزود: استقلال نيز تيم بزرگی است که از مربی و بازيکنان سطح بالايی برخوردار است، آنها با انگيزه‌ی بالا و برای موفقيت به کرمان می‌آيند اما، بازی در خانه پشتوانه‌ای است که ما را به کسب سه امتياز اين ديدار اميدوار می‌کند، در هر صورت با وجود تمامی دشواری‌ها تصور می‌کنم تماشاگران کرمانی بازی زيبايی را مشاهده کنند.

قلعه‌نويی درباره‌ی رويارويی با تيمی که خاطرات بسياری از آن داشته و قهرمان ليگ برتر ساخته‌اش نيز به ايسنا گفت: روز بسيار دشواری است، مدت ۱۸ سال بازيکن، کاپيتان و سرمربی استقلال بودم و به اندازه‌ی تمامی اين سال‌ها از استقلال خاطره دارم، طبيعی است که پس از ۱۸ سال تلاش کردن و فکر کردن به يک باشگاه آسان نيست که بخواهم با تيم ديگری مقابل آن به ميدان بروم اما، در هر صورت من روز يکشنبه سرمربی مس کرمان هستم.

سرمربی مس کرمان همچنين تصريح کرد: بر خلاف برخی شايعات هيچ مشکلی برای تيم استقلال در کرمان وجود ندارد و از اين تيم به خوبی استقبال می‌شود، به ويژه ناصر حجازی که يکی، دو سال در کرمان فعاليت کرده و مردم اين شهر او را دوست دارند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

قلعه‌نويی در ادامه با خودداری از صحبت درباره‌ی تيم ملی ايران گفت: صحبت نمی‌کنم چرا که معتقدم امکان دارد سو تفاهم‌هايی ايجاد شود.

سرمربی سابق تيم ملی افزود: با اين حال معتقدم بازيکنان بايد ديدار مقابل سوريه را فراموش کنند و برای بازی‌های آينده و موفقيت در آنها آماده شوند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35852

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پس از ۱۸ سال خاطره با استقلال، قلعه‌نويی: روز سختی است اما، سه امتياز را می‌خواهيم، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016