جمعه 3 اسفند 1386

ادامه‌ هفته‌ بيست و دوم ليگ برتر فوتبال: صباباتری صدرنشين شد، پيروزی استقلال اهواز و توقف سپاهان

- نفت نوار پيروزی‌های ابومسلم را پاره کرد


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشی - فوتبال


هفته‌ی بيست و دوم ليگ برتر فوتبال ايران با صدرنشينی تيم صباباتری و پيروزی پرگل استقلال اهواز در کرمانشاه ادامه يافت.

به گزارش خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، در ادامه‌ی رقابت‌های هفته‌ی بيست و دوم ليگ برتر فوتبال، امروز تيم صباباتری تهران موفق شد با تک گل عادل کلاه‌کج ميهمانش پاس همدان را شکست دهد و با ۳۸ امتياز در صدر جدول رده‌بندی ليگ برتر قرار گيرد.

تيم فوتبال سپاهان اصفهان نيز در ديدار برابر مقاومت شهيد سپاسی شيراز با تساوی بدون گل متوقف شد.

پگاه گيلان در ورزشگاه سردار جنگل رشت با تک گل ابراهيم توره مغلوب پيکان تهران شد تا ناکامی‌های اين تيم در ليگ برتر ادامه داشته باشد. اما، استقلال اهواز در شهر کرمانشاه با سه گل ميزبان خود شيرين فراز کرمانشاه را مغلوب کرد. صنعت نفت آبادان نيز موفق شد با دو گل اميرحسين يوسفی روند موفقيت‌های تيم ابومسلم را پايان بخشد و با نتيجه‌ی دو بر صفر اين تيم را در آبادان شکست دهد.

ديدار تيم‌های استقلال و سايپا تهران با نتيجه‌ی صفر بر صفر در حال برگزاری است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با کسب نتايج بازی‌های امروز تيم فوتبال صباباتری با ۳۸ امتياز در صدر جدول قرار گرفت. سپاهان با ۳۷ امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپوليس در مکان دوم قرار گرفت و پرسپوليس تهران نيز با ۳۷ امتياز در مکان سوم قرار گرفت. استقلال اهواز نيز با ۳۳ امتياز جايگزين ابومسلم خراسان در مکان چهارم جدول شد.

در انتهای جدول نيز پگاه و شيرين فراز نيز در قعر جدول باقی ماندند و نفت آبادان بيست امتيازی شد اما همچنان در رده‌ی شانزدهم باقی ماند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/35981

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ادامه‌ هفته‌ بيست و دوم ليگ برتر فوتبال: صباباتری صدرنشين شد، پيروزی استقلال اهواز و توقف سپاهان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016