شنبه 11 اسفند 1386

پیروزی ایران بر آمریکا در پینگ‌ پنگ، بی بی سی

در نخستین دیدار از مرحله دوم مسابقات جهانی پینگ‌ پنگ در چین، تیم ملی پینگ‌پنگ مردان ایران توانست سه بر یک حریف خود تیم ملی آمریکا را شکست دهد.

table-tennis-iran-usa.jpg
در بازی اول محمدرضا اخلاق پسند سه بر صفر برد، در بازی دوم افشین نوروزی، وانگ لی حریف چینی-آمریکایی را سه بر یک شکست داد و در بازی سوم نوشادعالمیان توانست با پیروزی بر حریف خود در مجموع تیم ملی ایران را سه بر یک برنده این مرحله کند.

این پیروزی باعث شد تیم ایران برای رسیدن به مقامی بالاتر از آنچه در رقابتهای آلمان کسب کرده بود امیدوارتر شود.

دیدار بعدی تیم ایران برابر ویتنام است. ایران در صورت پیروزی در این مساقه برای رتبه سی‎‌ و هفتم یا سی و هشتم با برنده دیدار تیم های ملی نروژ و اسراییل به رقابت خواهد پرداخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تیم ایران که با 9 بازیکن در دو بخش مردان و زنان در این مسابقات شرکت کرده، در مرحله اول در گروههای F و L از برزیل، اوکراین، کلمبیا، سن مارینو، بوسنی و اسلووانی شکست خورد اما پیروزی بر نروژ، لوکزامبورگ و مونته نگرو باعث شد به مرحله دوم راه پیدا کند.

مسابقات جهانی پینگ‌پنگ در چین به مدت هفت روز و با حضور 107 کشور در بخش مردان و 82 کشور در بخش زنان برگزار می شود.

تیم ایران را مهران احدی (کاپیتان)، نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، محمدرضا اخلاق پسند، فرهاد زمان ملا، ندا شهسواری، النا تیتارنکو، پریسا صمدی، و محجوبه عمرانی تشکیل می‌دهند.

امیر احتشام زاده، پرویز خاموشی و احمد مبارکی اولین بازیکنان تیم ملی پینگ‌پنگ ایران بودند که در سال 1951 برای اولین بار در رقابتهای جهانی که در اتریش برگزار شد شرکت کردند. ایران برای هجدهمین بار است که در مسابقات جهانی حضور پیدا کرده است.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36044

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پیروزی ایران بر آمریکا در پینگ‌ پنگ، بی بی سی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016