يكشنبه 19 اسفند 1386

آشوبي: دوره افت پرسپوليس تمام شد با دو سه پيروزي پياپي قهرمان مي شويم، خبرگزاري فوتبال ايران

پرسپوليس روز يكشنبه براي تثبيت صدرنشيني‌ مقابل پاس‌همدان قرار خواهد گرفت، ديداري كه در ورزشگاه آزادي به ميزباني پرسپوليس برگزار مي شود.

فرزاد آشوبي در گفت‌وگو با خبرگزاري فوتبال ايران در خصوص ديدار با پاس همدان اظهار داشت: تيم ما بعد از برد خارج از خانه در ديدار برابر مقاومت سپاسي از شرايط روحي- رواني خوبي برخوردار شده و اين امر مطمئنا در ديدار با پاس همدان به نفع ما تمام خواهد شد.

وي در ادامه افزود: پاس همدان مقابل تيم‌هاي بزرگ در اين فصل نتايج خوبي گرفته، بنابراين نبايد آنها را دست‌كم بگيريم و به جايگاه فعلي‌شان در جدول چندان توجه كنيم.

آشوبي تصريح كرد: پاس همدان تيم منجسم و ريشه‌داري است و از يك مربي خوب و بادانش بهره مي‌برد. بازي آساني در پيش نداريم اما بايد پاس را شكست دهيم تا در صدر جدول براي قهرماني حاشيه امنيت درست كنيم. مطمئنا با برد پاس و دو، سه ديدار متوالي ديگر مي‌توانيم به اين مهم دست يابيم.

هافبك پرسپوليس در پايان خاطرنشان ساخت: به اعتقاد من تيم ما افت مقطعي گذشته را پشت‌سر گذاشته به نحوي كه مجددا حس قهرماني در تيم ما به وجود آمده و ما را به كسب عنوان قهرماني سخت اميدوار ساخته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36151

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آشوبي: دوره افت پرسپوليس تمام شد با دو سه پيروزي پياپي قهرمان مي شويم، خبرگزاري فوتبال ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016