دوشنبه 20 اسفند 1386

با اشتباه مسلم تيم داوري پرسپوليس از شكست گريخت، خبرگزاري فوتبال ايران

صدرنشين رقابت هاي ليگ با يك اشتباه مسلم از سوي داور و كمك داور مسابقه موفق شد يك امتياز حساس به دست بياورد و در جايگاه نخست جدول باقي ماند.

به گزارش خبرگزاري فوتبال ايران پرسپوليس كه در ورزشگاه آزادي يكي از ضعيف ترين بازي هاي خودش را به نمايش گذاشت در نيمه اول بازي مقابل پاس همدان با يك گل شكست خورد در حالي كه با دقت مهاجمان سبزپوش ممكن بود شكست سخت تري را تجربه كند. اكبري در دقيقه 30 زننده تنها گل نيمه نخست بود.

قرمزپوشان در نيمه دوم به دنبال جبران نتيجه بودند اما باز هم نمايش خوبي نداشتند. بالاخره نيكبخت در دقيقه 78 گل تساوي را به ثمر رساند.

پاس بعد از گل تساوي باز هم به دنبال برتري در اين ديدار بود و در آخرين ثانيه ها صاحب يك ضربه پنالتي شد. ضربه اكبري با برخورد به تير دروازه از خط عبور كرد اما اشتباه كمك داور و داور اين گل را مردود اعلام نمود و صدرنشين كه به كسب همين يك امتياز نياز داشت با خوش شانسي مقابل پاس به تساوي رسيد.

در ديگر بازي اين روز كه از هفته بيست و چهارم باقي مانده بود مس كرمان در كرمانشاه به نتيجه سه بر صفر شيرين فراز را شكست داد و به جايگاه هشتم جدول صعود كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

توقف پرسپولیس درآزادی و هدیه دوامتیازی به رقبا/ پاس شایسته پیروزی بود، مهر

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دیدار باقی مانده از هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر با نتیجه تساوی یک بریک مقابل پاس همدان متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب دیدارهای باقی مانده از هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور از ساعت 16:15 امروز تیم های فوتبال پرسپولیس و پاس همدان در ورزشگاه آزادی تهران به دیدار هم رفتند که تلاش آنها در پایان به نتیجه تساوی یک بریک انجامید.

تیم فوتبال پاس همدان در حالی موفق به توقف تیم فوتبال پرسپولیس شد که در نیمه نخست با یک گل این تیم را شکست داده بود. برای تیم فوتبال پاس در این نیمه یدالله اکبری در دقیقه 30 گلزنی کرد.

تیم فوتبال پاس بر خلاف میدانداری در 45 دقیقه اول در نیمه دوم روی به بازی تدافعی آورد و دل به ضد حملات دوخت. بازی تدافعی این تیم گرچه در غالب دقایق بازی کم اشتباه دنبال شد اما تنها یک اشتباه از سوی مدافعان این تیم در دقیقه 79 کافی بود تا نیکبخت واحدی دروازه تیم میهمان را بازکند.

بازی با نتیجه تساوی یک بریک رو به اتمام بود و در میان حملات پراکنده و احساسی تیم فوتبال پرسپولیس تیم پاس همدان به یک پنالتی رسید. محمد غلامی یک تنه به میان مدافعان آشفته پرسپولیس زد و توانست از حسن رودباریان در دقیقه 90 یک پنالتی بگیرد.

ضربه پنالتی را یدالله اکبری به تیر افقی دروازه کوبید و حتی ضربه او از خط دروازه نیز گذشت اما داور تشخیص داد که توپ از خط دروازه نگذشته است.

با این حال تیم فوتبال پاس همدان در روزی که استحقاق کسب پیروزی را داشت بازی را با تساوی به اتمام رساند و در حساس ترین روزهای لیگ 2 امتیاز شیرین را از پرسپولیس گرفت تا رقیبان این تیم در صدر جدول با آرامش بیشتری به دیدارهای آینده بیندیشند.

پرسپولیس با تساوی امروز 41 امتیازی شد تا کماکان صدرنشین جدول رده بندی باشد، پاس همدان نیز با 30 امتیاز به رده دهم جدول رده بندی صعود کرد.

قضاوت این بازی برعهده علیرضا فغانی بود. او به حسین بادامکی، علیرضا واحدی نیکبخت، کریم باقری، حسن رودباریان و احسان خرسندی از تیم پرسپولیس و سعید دقیقی و امید خورج از تیم پاس کارت زرد نشان داد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36157

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'با اشتباه مسلم تيم داوري پرسپوليس از شكست گريخت، خبرگزاري فوتبال ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016