يكشنبه 26 اسفند 1386

واکنش دایی به اظهارات مهدوی‌كیا: در صورتی كه آماده باشد به تیم ملی دعوت می‌شود، فاینال اسپورت نیوز

سرمربی تیم ملی فوتبال پیش از نخستین تمرین این تیم گفت: لژیونرهای مصدوم در صورت بهبودی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

علی دایی در جمع خبرنگاران اظهار كرد: شاید بازیكنان بسیاری باشند كه جای‌شان در لیست من خالی بود اما در هر صورت من آماده‌ترین بازیكنان را دعوت كردم و لژیونرهای مصدوم نیز در صورت بهبودی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی درباره‌ی اظهارات "مهدی مهدوی‌كیا" پیرامون گفت‌وگو نكردن مسوولان فدراسیون با وی پس از مصدومیتش گفت: مگر قرار بوده است چنین اتفاقی بیفتد. ما وظیفه نداریم با بازیكنان تماس بگیریم. آیا زمانی كه من از تیم ملی خط خوردم كسی با من تماس گرفت یا برایم كارت دعوت فرستادند.

دایی افزود: مهدوی‌كیا از بزرگان فوتبال ایران است و بی‌تردید در صورتی كه آماده باشد به تیم ملی دعوت می‌شود. مهدوی‌كیا جایگاه خود را در تیم ملی دارد اما در هر صورت من بازیكنانی را دعوت كردم كه در این برهه برای تیم ملی مفید باشند و سعی كردم آماده‌ها را دعوت كنم. بی‌تردید بازیكنان شایسته‌ی دیگری نیز هستند كه در اردوهای بعدی از آنها دعوت می‌كنیم و حتی بازیكنان لیگ یك را فراموش نخواهم كرد.

وی درباره‌ی همكاری "فیرات" با تیم ملی نیز گفت: "فیرات" از مربیان بسیار خوب است كه جزء دستیاران من خواهد بود.

دایی در پاسخ به این سوال كه آیا "فیرات" مربی بدنساز تیم ملی است نیز پاسخ داد: من هیچگاه نگفته‌ام كه فیرات بدنساز است. بلكه وی به عنوان مربی و دستیار من در تیم ملی حضور دارد و البته با توجه به آن كه در كنار امور فنی در كارهای بدنسازی نیز تبحر دارد، از این نظر به ما كمك خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربی تیم ملی افزود: صحبت‌هایی را نیز با روته‌مولر انجام داده بودیم كه البته وی به دلیل قرارداد با فدراسیون فوتبال آلمان نمی‌توانست در مقطع فعلی به ما اضافه شود اما در هر صورت در فكر آن هستیم تا شرایطی فراهم شود كه روته‌مولر نیز به كادر فنی اضافه شود.

دایی درباره‌ی مصدومیت هاشمیان و نیامدنش به تمرینات تیم ملی نیز گفت: وحید هاشمیان در این مورد با ابراهیمی سرپرست تیم ملی صحبت كرده است و عنوان كرده به دلیل شرایطش در باشگاه هانوفر نمی تواند بیاید. در هر صورت هاشمیان از بازیكنان خوب و با اخلاق تیم ملی است اما از آنجا كه صلاح مملكت خویش خسروان دانند، سعی می‌كنیم تا از نفرات خوب دیگری كه در تیم حضور دارند، به جای هاشمیان استفاده كنیم. در هر صورت صد درصد علاقه داشتم كه هاشمیان در تیم باشد. با این حال پیش از این نیز اعلام كرده بودم كه هیچ بازیكنی در تیم ملی فیكس نیست و ملاكم آمادگی بازیكنان در تمرینات و مسابقات باشگاهی است. من هاشمیان را دوست دارم و امیدوارم هرچه سریع‌تر سلامتی خود را پیدا كرده و به تمرینات تیم ملی بیاید.

دایی درباره‌ی فاصله‌ی زمانی دیدار تیم‌های ایران و كویت نیز اظهار كرد: قبول دارم كه وقت زیادی تا انجام این مسابقه نداریم و خیلی فرصت‌مان كم است. در هر صورت باید تلاش خود را انجام دهیم تا در فرصت باقیمانده به خواسته‌های تاكتیكی و هماهنگی تیمی برسیم. زمان دیدار با بحرین نیز بسیار با دیدار برابر كویت نزدیك است. با این حال چاره‌ای نداریم چرا كه به بازی با بحرین برای آزمایش نفرات جدید نیاز داشتیم. اطمینان دارم با تمرینات هماهنگی لازم را بدست می‌آوریم.

وی افزود: برای انجام یك بازی محكم و قدرتمندانه به كویت می‌رویم تا بتوانیم امتیاز این بازی را بدست آوریم.

دایی درباره‌ی دیدار سایپا برابر الكویت و شناختی كه از این بازی درباره‌ی تیم ملی كویت حاصل شده است نیز گفت: این بازی كمك كرد تا اندازه‌ای بر روی برخی بازیكنان ملی‌پوش كویت شناخت پیدا كنم. در هر صورت من به همراه همكارانم تیم كویت را آنالیز خواهیم كرد و در حال حاضر شناخت لازم را نسبت به این تیم پیدا كرده‌ایم و سعی می‌كنیم این شناخت را افزایش دهیم.

وی درباره‌ی وضعیت تیم سایپا نیز گفت: اگر سرمربی سایپا نبودم بازیكنان بیشتری را از این تیم به تیم ملی دعوت می‌كردم. در هر صورت سایپا بازیكنان خوبی دارد كه سابقه‌ی حضور در تیم ملی را دارند.

وی درباره‌ی دیدار مقابل الوصل نیز گفت: تلاش می‌كنم تا برنامه‌های تمرینی خود را به گونه‌ای تنظیم كنم كه بتوانم در تمرینات تیم سایپا نیز حضور داشته باشم تا برای دیدار مقابل الوصل آماده شویم. قصد داریم هر سه امتیاز بازی مقابل الوصل را در تهران بدست آوریم تا با چهار امتیاز جایگاه خوبی را در جدول رده‌بندی لیگ قهرمانان آسیا بدست آوریم.

دایی درباره‌ی احتمال دعوت از فریدون زندی به تیم ملی نیز به خبرنگاران گفت: فریدون زندی بازیكن خوبی است و به خاطر تیم ملی ایران در عرصه‌ی باشگاهی ضربه خورد. در این اردو به دلیل آنكه بازی‌های او را ندیده بودم و هدف دعوت از آماده‌ترین نفرات بود زندی را دعوت نكردم اما در هر صورت فریدون از شخصیت اخلاقی بالایی برخوردار است و بی‌تردید از این پس من و همكارانم بازی‌های او را زیرنظر خواهیم داشت.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36209

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'واکنش دایی به اظهارات مهدوی‌كیا: در صورتی كه آماده باشد به تیم ملی دعوت می‌شود، فاینال اسپورت نیوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016