دوشنبه 23 ارديبهشت 1387

علی مظاهری، نماينده‌ بوکس ايران در المپيک پکن: در ازاء کسب سهميه فقط ۲۰۰ هزار تومان جايزه گرفتم! ايسنا

بوکسور کرمانشاهی عضو تيم ملی که در مسابقات جام پادشاهی تايلند موفق به کسب سهميه المپيک شد با اشاره به عدم دريافت جايزه ۲۵ ميليون تومانی خود به خاطر کسب مدال طلای مسابقات آسيايی دوحه گفت: مسئولان استان کرمانشاه در ازاء کسب اين سهميه تنها ۲۰۰ هزار تومان به من جايزه دادند و معتقدم اهدا چنين مبلغی در مقابل کسب سهميه المپيک واقعا مايه شرمندگی است.

علی مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه کرمانشاه، در خصوص مشکلات مربوط به استخدام خود گفت: مسئولان استانداری و شهرداری کرمانشاه تاکنون هيچ گونه اقدامی جهت استخدام من انجام نداده‌اند.

مظاهری درمورد اردوی دو هفته ای که چندی پيش به صورت مشترک بين تيم ايران و ارمنستان برگزار شد، گفت: اين اردو مختص به بوکسورهای المپيکی دو کشور بود که به مدت دو هفته در ارمنستان برگزار شد و تيم ارمنستان از مربی بسيار کارآمدی برخوردار بود که نقاط ضعف را به ما گوشزد می کرد و حضور در اين اردو برای تيم بسيار سودمند بود.

وی درمورد مسابقات "احمد کومرت" ترکيه گفت: اين مسابقات هر سال در کشور ترکيه برگزار می شود و تمامی تيم‌های قدرتمند جهان از جمله کوبا، روسيه، بلاروس و اوکراين در آن حضور خواهند داشت اما چون قبل از اين مسابقات با فاصله زمانی اندک بوکسورهای المپيکی تيم ملی از روز پنجم خرداد در مسابقات ستارگان جهان در چين تايپه حضور خواهند داشت لذا شرکت در اين رقابت‌ها بستگی به نظر مربيان و مسئولان تيم خواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مظاهری در پايان به برنامه های تيم ملی در فاصله زمانی باقی مانده تا مسابقات المپيک اشاره و اظهارداشت: تا آغاز مسابقات المپيک دو مسابقه ستارگان جهان و ترکيه و يک اردو که احتمالا در ارمنستان يا روسيه برگزار می شود را در پيش داريم و پس از آن ۱۷ مرداد ماه به مسابقات بوکس المپيک اعزام می شويم.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36832

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی مظاهری، نماينده‌ بوکس ايران در المپيک پکن: در ازاء کسب سهميه فقط ۲۰۰ هزار تومان جايزه گرفتم! ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016