چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387

يحيی گل محمدی: نيمه دوم نظم تيمی نداشتيم، پرسپوليس می توانست بيشتر از چهار گل بزند، مهر

سرمربی تيم فوتبال صباباتری با انتقاد از عملکرد تيمش در نيمه دوم ديدار برابر پرسپوليس گفت: برخلاف نيمه اول، در نيمه دوم نظم تيمی نداشتيم و بازيکنان نتوانستند خواسته های ما را پياده کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، يحيی گل محمدی که پس از شکست سنگين ۴ بر يک امروز تيمش برابر پرسپوليس با خبرنگاران گفتگو می کرد، ضمن بيان اين مطلب افزود: ما نيمه اول را به خوبی کنترل کرديم و نتيجه تساوی يک بر يک کاملا عادلانه رقم خورد اما در نيمه دوم اشتباهات بازيکنان باعث برهم خوردن نظم تيمی ما شد و نتوانستيم روند نيمه اول را ادامه دهيم.

وی افزود: پرسپوليسی ها به نحوه شايسته ای از اشتباهات بازيکنان ما استفاده کردند و اگر از موقعيت های بدست آمده استفاده می کردند می توانستند بيشتر از چهارگل به صباتری بزنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سرمربی تيم فوتبال صباباتری در مورد غيبت محمد نوری در اين ديدار گفت: هر چند نوری بازيکن خوبی است اما بازيکنانی که در ميدان حضور داشتند زحمات زيادی کشيدند و عملکرد قابل قبولی نيز داشتند اما به هر حال نداشتن نظم تيمی و برهم خوردن آرايش تيمی ما باعث شد شکست سنگينی را پذيرا شويم.

گل محمدی با تمجيد از بازی تيم فوتبال پرسپوليس گفت: به نظر من پرسپوليس بايد زودتر از اينها قهرمان می شد. اين تيم با هواداران پرشماری که دارد شايسته قهرمانی است و تصور می کنم نماينده شايسته ای برای فوتبال ايران در آسيا باشد.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/36876

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'يحيی گل محمدی: نيمه دوم نظم تيمی نداشتيم، پرسپوليس می توانست بيشتر از چهار گل بزند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016