پنجشنبه 23 خرداد 1387

علی کفاشيان: دليلی نمی بينم برای کريمی پا درميانی کنم! ايسکانيوز

- ادامه کار در فدراسيون برای شاه حسينی مضر بود!

تهران- خبرگزاری ايسکانيوز: رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص عدم پا درميانی وی برای حضور مجدد کريمی در تيم ملی گفت: فعلا نيازی به اين کار نمی بينم و هر زمان که احساس کردم کريمی بايد در تيم ملی باشد برای او پادر ميانی خواهم کرد.

علی کفاشيان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجوئی ايران "ايسکانيوز"،‌خاطر نشان ساخت: علی کريمی از بازيکنان بسيار خوب تيم ملی است اما در حال حاضر بنا به صلاحديد کادر فنی لزومی نمی بينيم از او در تيم ملی استفاده کنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: در خصوص آينده او کميته تيم های ملی تصميم گيری خواهد کرد و مطمئن باشيد که اين کميته به ضرر فوتبال ايران کار نخواهد کرد. به عنوان رئيس فدراسيون دخالتی در اين موضوع نخواهم کرد و فعلا لزومی نمی بينم برای کريمی پا درميانی کنم اما هر زمانی که احساس کردم بايد به کريمی کمک کنم حتما در اين زمينه پادرميانی خواهم کرد.
رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص استعفای شاه حسينی از رياست کميته انضباطی فدراسيون فوتبال به ايسکانيوز گفت: پس از گفتگو با شاه حسينی به اين نتيجه رسيدم که بهتر است با استعفای او موافقت کنم زيرا ادامه فعاليت شاه حسينی در کميته انضباطی برای سلامت او خطرناک بود و ممکن با ادامه اين همکاری رئيس سابق کميته انضباطی سلامت خود را از دست بدهد.
وی با اشاره به دلايل شاه حسينی برای استعفا از سمت خود تصريح کرد: وی استعفای خود را خستگی و به خطر افتادن سلامتش اعلام کرد و اين دلايل برای من کاملا قابل قبول بود. جانشين وی هنوز انتخاب نشده است اما سعی خواهيم کرد طی چند روز آينده حتما فرد مناسبی را برای اين سمت انتخاب کنيم.
کفاشيان در خصوص انتخاب صالحی به عنوان رئيس کميته استيناف اظهار داشت: صالحی به عنوان يکی از اعضا در اين کميته مشغول به کار بود و صلاح ديديم از اين پس او به عنوان رئيس استيناف به فعاليت خود ادامه دهد.
رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به ديدار ايران و سوريه به ايسکانيوز گفت: ديدار بسيار حساسی را در مقابل سوريه خواهيم داشت اما بازيکنان ما با آمادگی بسيار بالا برای پيروزی پا به اين ميدان خواهند گذاشت و از پيروزی تيم ملی در مقابل سوريه اطمينان دارم .

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37248

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'علی کفاشيان: دليلی نمی بينم برای کريمی پا درميانی کنم! ايسکانيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016