دوشنبه 27 خرداد 1387

استقلال قهرمان جام بيست و يکم حذفی شد، روز باشکوه منصوريان، مهر

تيم فوتبال استقلال تهران با پيروزی برابر پگاه گيلان عنوان قهرمانی بيست و يکمين دوره جام حذفی باشگاههای کشور را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرنگار مهر، ديدار برگشت فينال بيست و يکمين دوره رقابتهای فوتبال حذفی باشگاههای کشور از ساعت ۱۷ امروز به قضاوت هدايت الله ممبينی و حضور بيش از ۸۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد که در نهايت تيم فوتبال استقلال با برتری ۳ بر صفر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در اين ديدار تيم فوتبال استقلال در دقيقه ۱۵ توسط مهدی امير آبادی گل برتری خود را به ثمر رساند و اين نتيجه تا پايان ۹۰ دقيقه باقی ماند. در اولين نيمه وقت های اضافه استقلال کار را تمام کرد و در دقيقه ۹۵ توسط مجتبی جباری و دقيقه ۱۰۰ توسط آرش برهانی دروازه تيم فوتبال پگاه را باز کرد تا در مجموع ديدارهای رفت و برگشت با برتری ۴ بر يک عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

در دقايق پايانی وقت دوم اضافه امير حسين صادقی با دريافت کارت زرد دوم از داور اين مسابقه از زمين اخراج شد.

عليرضا منصوريان هافبک شماره ۱۰ استقلال امروز در روزی باشکوه و در ميان تشويق شديد هواداران استقلال با دنيای فوتبال خداحافظی کرد. اين خداحافظی با قهرمانی استقلال و مراسم اهدای جام قهرمانی همراه شد.

پگاه گيلان نيز هر چند نتوانست عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند اما نماينده شايسته ای برای فوتبال شمال بود و توانست برای نخستين بار به اين رده از مسابقات راه پيدا کند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37304

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'استقلال قهرمان جام بيست و يکم حذفی شد، روز باشکوه منصوريان، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016