دوشنبه 27 خرداد 1387

قلعه‌نويی: قهرمانی را به هواداران تقديم می‌کنم، استقلال و پرسپوليس در آسيا موفق‌ خواهند شد، ايسنا

- نبايد از زحمات کريمی و حجازی غافل شد

امير قلعه‌نويی گفت: قهرمانی استقلال را به تمامی هواداران تيم تقديم می‌کنم.

سرمربی تيم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار کرد: بازی بسيار خوبی بود و هر دو تيم بازی بسيار خوبی انجام دادند و خوشبختانه در نهايت اين استقلال بود که قهرمان شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی افزود: خدا را بسيار شکر می‌کنم. اما نبايد از زحمات فيروز کريمی و ناصر حجازی نيز غافل شويم. ناصر حجازی که خود از خانواده‌ی استقلال است. اما بدون شک فيروز کريمی زحمات بسياری برای تيم ما کشيد. درواقع اين تيم را اول خدا، بعد مردم و سوم فيروز کريمی به اين موفقيت رساندند.

قلعه‌نويی درباره‌ی ادامه‌ی همکاری با باشگاه استقلال نيز گفت: نياز به استراحت دارم چرا که ما کار بسيار دشواری را پشت سر گذاشتيم. ما تيمی را که فصل بدی داشت و ۱۳ جدول شده بود تحويل گرفتيم و اکنون قهرمان شديم.

قلعه‌نويی افزود: از اين‌که جام قهرمانی حذفی به استقلال رسيد بسيار خوشحالم، در هر صورت تصور می‌کنم استقلال شايسته‌ای اين قهرمانی بود و در واقع آسيا عرصه‌ای است که تيم‌های پرسپوليس و استقلال در آن موفق‌تر خواهند بود چرا که هواداران بيشتری دارند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37307

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'قلعه‌نويی: قهرمانی را به هواداران تقديم می‌کنم، استقلال و پرسپوليس در آسيا موفق‌ خواهند شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016