شنبه 8 تير 1387

ايران در بخش تيمی رقابت‌های موتورکراس آسيا قهرمان شد، ايسنا

پايان رقابت‌های موتورکراس قهرمانی آسيا
"مجتبی کريم‌زاده" نقره گرفت، "رضا ثابتی‌فر" برنز


رقابت‌های موتورکراس قهرمانی آسيا با قهرمانی تيم ايران در بخش تيمی و ورزشکار مغولستانی در قسمت انفرادی خاتمه يافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) – منطقه مرکزی، اين دوره از مسابقات با حضور ۱۶ ورزشکار از کشورهای ايران، امارات، مغولستان، چين، اندونزی، فيليپين، سريلانکا و هندوستان در پيست موتورسواری شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه برگزار و شرکت کنندگان در دو راند به رقابت با يکديگر پرداختند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در رقابت‌های دور اول "خاليلنبولد" از مغولستان سريع تر از ساير موتورسواران از خط پايان گذشت و عنوان اول را کسب کرد، "مجتبی کريم‌زاده" از ايران در جای دوم ايستاد و "سن اندرز" از فيليپين عنوان سوم را از آن خود کرد.

در رقابت‌های دور دوم هم ورزشکار مغولستانی قهرمان شد و مجتبی کريم زاده در جای دوم ايستاد؛ امير رضا ثابتی فر از ايران هم در اين دور سوم شد.

در رده‌بندی مجموع اين رقابت ها "خاليلنبولد" از مغولستان به مقام قهرمانی دست يافت؛ مجتبی کريم‌زاده از ايران نايب قهرمان شد و رضا ثابتی‌فر ديگر ورزشکار شايسته کشورمان با ايستادن در جای سوم مدال برنز را به گردن آويخت.

در رده‌بندی تيمی مسابقات هم ايران قهرمان موتورکراس آسيا شد؛ مغولستان عنوان دوم را کسب کرد و فيليپين به مقام سوم دست يافت.

در پايان اين مسابقات با حضور روسای آسيايی و جهانی موتورکراس، اعضای فدراسيون اتومبيل رانی و موتورسواری، مسوولان سازمان تربيت بدنی و جمعی از مسوولان استان مرکزی، از نفرات برتر با اهدای لوح و مدال قهرمانی تجليل شد.

در همين زمينه:

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37442

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'ايران در بخش تيمی رقابت‌های موتورکراس آسيا قهرمان شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016