جمعه 26 مهر 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی کريمی: موفقيت تيم ملی موفقيت من است، فارس

خبرگزاری فارس: هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: موفقيت تيم ملی موفقيت من نيز محسوب می شود.

علی کريمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، اظهار داشت: بازی سختی را برابر فولاد خوزستان در پيش داريم؛ ولی اميدواريم بتوانيم برخلاف بازی قبل نتيجه خوبی کسب کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وی در خصوص غايبان پرسپوليس در ديدار برابر فولاد خوزستان گفت: عدم حضور بازيکنان بزرگ مثل باقری، نيکبخت و زارع خبر خوبی نيست، چون هر کدام می‌توانند در نتيجه تاثيرگذار باشند؛ اما به هر حال اين بهترين موقع است تا جوانان پرسپوليس خود را نشان دهند و به قطبی و کادر فنی ثابت کنند.
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس درخصوص احتمال گلزنی‌اش گفت: به فکر سه امتياز شيرين هستم و امکان دارد در يک بازی ۴ يا ۵ گل بزنم؛ اما يک روز هم ناکام باشم. به دنبال خودخواهی نيستم و به فکر موثر بودن برای پرسپوليس خواهم بود چون باخت برای من عذاب‌آور است.
وی در خصوص پيروزی تيم ملی برابر امارات گفت: به مردم ايران و دوستانم در تيم ملی تبريک می‌گويم چون نتيجه خوبی کسب شد.
کريمی افزود: در نيمه اول تيم ملی بسيار آماده بود و به گل رسيديم؛ اما کره شمالی پس از دريافت ۲ گل هجومی تر ظاهر شد که امری طبيعی است چراکه چيزی برای از دست دادن نداشت؛ اما بازيکنان ما اين تيم را دست کم نگرفتند و به سه امتياز باارزش رسيدند.
کريمی تاکيد کرد: از همه آنهايی که دوست دارند مرا در تيم ملی ببينند متشکرم؛ اما بهتر است در اين باره حرفی نزنم. البته پيروزی دوستانم موفقيت من هم محسوب می شود.





















Copyright: gooya.com 2016