چهارشنبه 1 آبان 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی دايی و علی کريمی آشتی کردند، علی دايی: با کريمی قهر نبودم، علی کريمی: دايی لطف دارد اما ديگر برای تيم ملی بازی نمی‌کنم، ايسنا

علی دايی و علی کريمی با هم‌ديگر آشتی کردند

به گزارش ايسنا، سرمربی تيم ملی فوتبال ايران که امروز برای تماشای ديدار پرسپوليس وبرق شيراز در ورزشگاه آزادی تهران حاضر شده بود، در بين دو نيمه به رختکن تيم فوتبال پرسپوليس رفت و با علی کريمی ديدار و روبوسی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




دايی که به همراه اعضای هيات مديره باشگاه پرسپوليس در رختکن پرسپوليس حضور يافته بود، با قطبی و همچنين ساير بازيکنان پرسپوليس ديدار کرد.

***

علی دايی: با کريمی قهر نبودم


سرمربی تيم ملی فوتبال ايران گفت: با علی کريمی قهر نبوده‌ام که با او آشتی کنم.

به گزارش ايسنا، دايی که امروز برای تماشای ديدار پرسپوليس وبرق شيراز در ورزشگاه آزادی تهران حاضر شده بود، در بين دو نيمه به رختکن تيم فوتبال پرسپوليس رفت و با علی کريمی ديدار و روبوسی کرد.

علی دايی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (‌ايسنا) درباره حضور در رختکن پرسپوليس و آشتی با علی کريمی اظهار کرد: من با علی کريمی قهر نبوده‌ام که بخواهم آشتی کنم. او بازيکن خوبی است که من او را به تيم ملی دعوت کرده‌ام.

سرمربی تيم ملی فوتبال از صحبت درباره بازی خودداری کرد.

در حالی که در نيمه نخست بر خی تماشاگران پرسپوليس شعارهايی را در حمايت از علی کريمی و بر عليه علی دايی سر دادند، با توجه به اتفاقات بين دو نيمه تماشاگران پر سپوليس در نيمه دوم علی دايی را تشويق کردند.

سرمربی تيم ملی ايران در فاصله ۱۰ دقيقه مانده به پايان بازی، در حالی که از سوی چند نفر همر اهی می‌شد، ورزشگاه را ترک کرد.

***

دايی لطف دارد اما
علی کريمی: ديگر برای تيم ملی بازی نمی‌کنم
در فوتبال ايران هر کسی توپ را زود بردارد، پنالتی می‌زند!


علی کريمی گفت: با وجود لطف علی دايی، ديگر در تيم ملی ايران بازی نمی‌کنم.

علی کريمی پس از پايان بازی پرسپوليس مقابل برق شيراز و حضور علی دايی در رختکن پرسپوليس و ديدار با وی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا) گفت:‌ در هر صورت من در ايران به سورپرايز شدن عادت دارم و چنين مسائلی تنها در فوتبال ايران رخ می‌دهد. من از حضور دايی در رختکن پرسپوليس خبر نداشتم و البته با سرمربی تيم ملی نيز قهر نبودم که بخواهم با او آشتی کنم. هيچ گاه مشکلی با علی دايی نداشتم و اين موضوع را به او نيز گفتم اما تصميمم را گرفته‌ام و ديگر به بازی در تيم ملی فکر نمی‌کنم، حتی اگر کس ديگری جای علی دايی سرمربی تيم ملی باشد.

وی افزود: اين تصميم را پس از اردوی تيم ملی در اردبيل گرفته‌ام و معتقدم مدتی است ديگر خوب بازی نمی‌کنم و بايد جای خود را به جوان‌ترها بدهم. باور من اين است که ما استعدادهای بسياری داريم که اگر به اين جوانان ميدان داده شود می‌توانند بهتر از من برای تيم ملی باشند. البته مردم ايران به من لطف دارند و من تلاش می‌کنم پاسخ اين لطف را با حضور موفق در پرسپوليس بدهم.

کريمی ادامه داد: من بر سر تصميم خود هستم، چرا که تصميم من برای خداحافظی از تيم ملی مقطعی نيست بلکه يک تصميم دائمی است و من برای هميشه از تيم ملی ايران خداحافظی کرده‌ام.

بازيکن تيم پرسپوليس تهران درباره صحبت‌های مديرعامل اين باشگاه پيرامون تلاش برای بازگرداندن کريمی به تيم ملی نيز گفت: مصطفوی به من لطف دارد و همواره تلاش کرده است تا به فوتبال ايران خدمت کند اما من در تصميم خود قاطع هستم و مردم نيز همه مسائل را می‌دانند. من برای تيم ملی آرزوی موفقيت می‌کنم و اميدوارم تيم ملی به جام جهانی راه يابد.

کر يمی درباره بازی مقابل برق شيراز نيز گفت: بسيار خوشحالم که پس از دو شکست پياپی در اين بازی نتايج گذشته را جبران کرديم، به برق نيز تبريک می‌گويم چرا که آن‌ها به خصوص در نيمه دوم پرسپوليس را تحت فشار گذاشتند. اما بسيار خوشحالم که ۳ امتياز بازی را به دست آورديم و اين برد برای پرسپوليس بسيار مهم بود. معتقدم مدافعان پرسپوليس در اين بازی نمره قبولی گرفتند و از اين بازی بار ديگر سير صعودی تيم ما به سمت صدر جدول آغاز می‌شود.

وی افزود: تمامی تيم‌های دنيا ضعف دارند و امکان دارد دو بازی پشت سر هم را ببازند اما اين موضوع را نبايد به حساب افول يک تيم گذاشت.

کريمی درباره ضربه پنالتی پرسپوليس و علت اين که اين ضربه را او نزده است نيز گفت: در فوتبال ايران هر کسی زودتر توپ را بردارد، پنالتی را می‌زند! و نيکبخت واحدی نيز که تازه به زمين آمده بود و آماده بود توپ را برداشت و ضربه را زد و من تنها خوشحالم که اين پنالتی گل شد.





















Copyright: gooya.com 2016