پنجشنبه 24 مهر 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اتصال ايران از طريق قيبر نوري ترکيه به اينترنت، ايسنا

با پيوند دومين فيبرنوري ايران از راه تركيه به اروپا، مسير تازه ارتباط كشور با شبكه جهاني اطلاع‌رساني (اينترنت) گشوده مي‌شود.
به گزارش سرويس ارتباطات ايسنا، اين موضوع در ديدار دكتر ”سيد احمد معتمدي” وزير پست، تلگراف و تلفن با مهندس ”بلالي يلديريم” وزير ترابري و ارتباطات تركيه، مورد تاكيد قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي وزارت پست و تلگراف و تلفن از ژنو، در اين ديدار قرار شد طرف تركيه‌يي هر چه زودتر نسبت به تكميل باقي مانده‌ي مسير پيوند ارتباطات فيبر نوري دو كشور در خاك خود اقدام كند.
به اين ترتيب علاوه بر روش‌هاي ”دريافت پهناي باند از ماهواره”، ”شبكه‌ي جهاني فيبر نوري دريايي” (فلگ) و ”راه ابريشم نوري” (تي. آ. اي) مسير تازه ارتباط با شبكه جهاني اطلاع‌رساني (اينترنت) فراهم مي‌آيد و احتمال قطع ارتباط در موارد اضطرار، به شدت كاهش خواهد يافت.
در اين ديدار ”يلدريم”، ”محمدايلدرم” و رييس اتاق بازرگاني تركيه از وزير پست و تلگراف و تلفن كشورمان براي سفر به تركيه دعوت كردند و نيز بر گسترش همكاري‌هاي موجود، از سوي وزيران تاكيد شد.
در ادامه ديدارهاي حاشيه همايش و نمايشگاه جهاني مخابرات (تلكوم)، همچنين دكتر معتمدي با رييس جمهوري سوييس و همتايان خود وزيران ارتباطات فرانسه، مصر و عربستان سعودي درباره‌ي مناسبات ارتباطي مشترك گفت‌وگو كرد

[لينک اصلی]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016