چهارشنبه 14 آبان 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آفيس مايكروسافت از سوي انگليسي ها تهديد شد، خبرگزاري موج


يك سازنده نرم افزار قصد دارد با فروش يك بسته نرم افزاري در آمريكاي شمالي كه يكي از بازارهاي سود آور مايكروسافت است اين شركت را با مشكل مواجه سازد.
به گزارش خبر گزاري موج به نقل از سايت خبري نيوز ، نسخه تك فروشي ability office كه روي ويندوز اجرا مي شود حدود 50 دلار قيمت دارد و از ماه نوامبر در بازارهاي آمريكاي شمالي عرضه مي شود.
نرم افزار ability office كه شامل برنامه هاي اداري و پردازنده لغات و ساير كاربردهاي مشابه آفيس مايكروسافت است از دهه 80در بازارهاي اروپا عرضه شده و اين شركت اميدوار است كه ability office در بازارهاي آمريكاي جنوبي نيز با استقبال رو به رو شود.
ايشان امين معاون مدير توسعه توليد ability office با بيان اينكه اين شركت مصرف كنندگان خانگي و شركتهاي كوچك را براي فروش محصولات خود هدف قرار داده گفت: چرا بايد 400 تا 500 دلار براي يك نرم افزار آفيس پرداخت شود و اكنون ما به دنبال بازاري هستيم كه خريداران بيش از 50 دلار پول ندهند.
براساس اين گزارش مايكروسافت هفته گذشته در اطلاعيه اخير خود از حفظ برتري اين شركت در نوع آوري بازارهاي نرم افزار خبر داد.
در اين اطلاعيه آمده است كه بهسازي هاي انجام شده در آفيس 2003 در خودكار سازي آفيس و يكپارچه سازي فرمت اسناد و همخواني با همه منابع كامپيوتري انجام شده است.

[لينک مطلب اصلي]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016