یکشنبه 18 آبان 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مایکروسافت مدیا پلیر جدیدش را برای Mac ارایه کرد، ندا نيوز



مایکروسافت در روز جمعه نسخه ی جدیدی از نرم افزار مدیا پلیرش را برای استفاده در سیستم عامل مکینتاش عرضه کرد.

این شرکت که در ماه سپتامبر (دو ماه پیش) گفته بود ویندوز مدیا پلیر برای استفاده در Mac OS X "به زودی" خواهد آمد، این نرم افزار را در روز جمعه در وب سایتش قرار داد.ساخت این نرم افزار جدید به دنبال ساخت نرم افزار iTunes توسط شرکت اپل--که برای رقابت با ویندوز مدیا پلیر و برای استفاده در ویندوز تولید شده است.-- می باشد.

ظاهر نسخه ی جدید مدیا پلیر به خاطر تطابق داشتن با ظاهر سیستم عامل OS X اپل ،به صورت "Brushed Steel" می باشد.همچنین این نرم افزار شامل یک Plug-In می باشد که به فایلهای مدیا اجازه می دهد تا در مرورگرهای اینترنت اکسپلورر ، Netscape و Safari (ساخت شرکت اپل) اجرا شوند.

"نسخه ی جدید ویندوز مدیا پلیر دنیایی از امکانات ویندوز مدیا پلیر 9 را برای کاربران مکینتاش باز می کند و آنها را قادر می سازد تا به بهترین موسیقی ها و تصاویر ویدئویی موجود در اینترنت دسترسی پیدا کنند." این جمله را مایکروسافت در وب سایتش گفت.

در ماه ژوئن مایکروسافت اعلام کرده بود که توسعه نسخه ی جدید اینترنت اکسپلورر را برای Mac به دلیل ساخت مرورگر Safari توسط اپل متوقف خواهد کرد.هر چند موافقت نامه ی 5 ساله ی مایکروسافت با شرکت اپل برای ساخت نرم افزار های Mac تمام شده است، اما با این وجود غول بزرگ نرم افزاری به توسعه ی دیگر نرم افزارهایش برای Mac می دهد. که اخیراً نیز در حال کار بر روی برنامه ی Office برای کاربران Mac می باشد.

[ليـنک مطلب اصلي]





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016