دوشنبه 10 آذر 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تا كنون بيش از 500 وبلاگ در سايت مسابقه ثبت شده‌اند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس فناوري اطلاعات
با گذشت 2 روز از شروع دومين مسابقه‌ي وبلاگ‌هاي فارسي، تا ظهر امروز دوشنبه - 10 آذر ماه - بيش از 500 وبلاگ در سايت مسابقه با آدرس www.topweblogs.com ثبت شده با آدرس كه واقعا بيش از انتظار ماست.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




محمود اروج زاده - دبير مسابقه‌ي وبلاگ‌هاي فارسي - در گفت و گو با خبرنگار سرويس IT خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان اين مطلب، اظهار داشت: بيشترين وبلاگ‌ها به ترتيب در موضوعات «‌روزنامه نگاري» و « ادب و هنر» ثبت شده‌اند.
بعد از اتمام مرحله‌ي ثبت‌نام، كاربران مي‌توانند در سايت، براي خود « نام و Password» انتخاب كنند كه با آن خواهند توانست وارد بخش مسابقه شده و طي 2 مرحله وبلاگ‌هاي محبوب خود را در موضوعات مختلف برگزينند.
وي، ادامه داد: از مرحله‌ي اول 5 وبلاگ در هر موضوع به مرحله دوم راه پيدا مي‌كنند و در مرحله‌ي بعد هم با راي مجدد كاربران، نفرات برتر از ديد كاربران انتخاب خواهند شد.
وي، افزود: البته امسال هم بخش داوران، به طور جداگانه به معرفي وبلاگ‌هاي برگزيده از نگاه خود خواهند پرداخت و اميدواريم كه بتوانيم در يك مراسم پاياني كه عملا جشن وبلاگ‌ها خواهد بود وبلاگ‌هاي برگزيده از نگاه كاربران و نيز هيات داوران اعلام و مورد تشويق قرار گيرند.





















Copyright: gooya.com 2016