چهارشنبه 12 آذر 1382   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اعتراض وبلاگ نويسان به برخورد نامناسب مسئولان جشنواره وب، آي تي ايران

12 آذر 82 – بخش خبر Itiran – در آخرين روز از جشنواره وب، وپ و نشريات الکترونيکي تعدادي از وبلاگ نويسان با اعتراض مراسم اختتاميه را ترک کردند.
بنا بر اين گزارش غرفه وبلاگ نويسان که يکي از پررونق ترين غرفه هاي جشنواره بود مورد بي توجهي کامل مسئولان جشنواره قرار گرفت و همين موضوع باعث شد تا وبلاگ نويسان ضمن اعتراض به بي توجهي عمدي نسبت به فعاليت آنها در طول جشنواره مراسم اختتاميه را ترک گويند.
جشنواره وب، وپ و نشريات الکترونيک از چند ماه قبل با تبليغات فراوان در مورد برگزاري بزرگترين جشنواره وب در ايران و با وعده پوشش گسترده خبري مطبوعاتي و تلويزيوني و اينترنتي فعاليت خود را آغاز کرد اما به گفته شرکت کنندگان حتي تا روزهاي مياني جشنواره امکانات بسياري از جمله اينترنت به غرفه ها ارايه نشد.
همچنين فقدان اطلاع رساني حتي در حد ارسال چند خبر به رسانه ها نيز ديگر مشکل اين جشنواره بود.
عدم حمايت صدا و سيما برخلاف وعده هاي داده شده که هر شب برنامه اي از صدا و سيما پخش خواهد شد نيز بر مخالفت ها و انتقادها از جشنواره افزوده است.
صدا و سيما که تاکنون از هيچ جشنواره اينرنتي و اساسا اينترنت حمايت نکرده است اما براي نخستين بار و در ميان تعجب آگاهان صدا و سيما حمايت از اين جشنواره را در دستور کار خود قرار داد و حتي گفته مي شد که مسئولان جشنواره از وابستگان به صدا و سيما هستند . علي رغم اين مسئولان صدا و سيما عملا اين جشنواره و شرکت کنندگان در آن را ناديده گرفتند. علي رغم چنين کاستي هاي در برگزاري اين جشنواره در ميان حاميان اين جشنواره نام شوراي عالي اطلاع رساني، سازمان صدا و سيما، شرکت مخابرات، ديتاي مخابرات، وزارت بازرگاني و سازمان مديريت کشور به چشم مي خورد. گفتني است اسامي برندگان اين جشنواره نيز هنوز اعلام نشده و روي سايت رسمي اين جشنواره هنوز اطلاعات مربوط به افتتاح اين جشنواره قرار دارد

[لينک مطلب اصلي]




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 
























Copyright: gooya.com 2016