سه شنبه 18 فروردین 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

به مناسبت سالگرد وبلاگ گروهي صبحانه، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جامعه اطلاعاتي - ارتباطات
به مناسبت سالگرد وبلاگ گروهي صبحانه (sobhaneh.com) برخي از وبلاگرها نظرشان را در خصوص اين وبلاگ جمعي با خبرنگار ايسنا در ميان گذاشته‌اند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




”عطا خليقي” يكي از مديران سايت پرشين بلاگ در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات ايسنا در مورد عملكرد وبلاگ صبحانه، گفت: صبحانه با انعكاس لينك‌هاي مختلف موفق عمل مي‌كند. فرد با مراجعه به اين وبلاگ از اخبار بسياري مطلع شده و مي‌تواند به راحتي از نتيجه‌ي وبگردي‌هاي افراد ديگر بدون مراجعه به وبلاگ‌هاي مختلف استفاده كند.
وي، افزود: يكي از دلايل موفقيت صبحانه را مي‌توان تبليغات خوب آن و مديريت آن توسط يك وبلاگر معروف عنوان كرد. همچنين به طور معمول حمايت شدن اولين‌ها منجر به موفقيت آن خواهد شد.
وي، ادامه داد: صحبانه با لينك دادن به محتواهاي توليد شده از سوي ساير وبلاگ‌ها، يك ماهيت خبر رساني و اطلاع رساني يافته و مي‌توان گفت كه ايجاد آن ايده‌ي بسيار خوبي به شمار مي‌رود.
”نيما اكبر پور” از گردانندگان وبلاگ گروهي سرگردون نيز در مصاحبه با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) در خصوص تاثير وبلاگ‌هاي گروهي همانند صبحانه، گفت: وجود اين چنين وبلاگ‌هايي نه تنها مفيد، بلكه لازم است.
وي، گفت: اصولا كسي كه وبلاگ شخصي دارد، در مورد يك مطلب وقت كامل براي ديدن و پيدا كردن تمام منابع و لينك‌ها ندارد.
وي ادامه داد: تمام افراد از سراسر دنيا وب گردي‌هاي خاص خودشان را مي‌كنند و نهايتا نتيجه‌ي وبگردي هاشان را در يك محل منتشر مي‌كنند كه باعث ايجاد مرجعي براي مراجعه بينندگان اين سايت‌ها مي‌شود كه به هر صورت منبع كاملتري به شمار مي‌آيد.
”سامان مسعودي” برنامه‌نويس و طراح سايت‌هاي اينترنتي به خبرنگار ايسنا، گفت: وبلاگ‌هاي گروهي مي‌توانند مرجع باشند چرا كه وبلاگ‌ها خيلي پراكنده هستند و اگر فيلتري اين‌ها را جمع نكند همه نمي‌توانند درست اطلاع پيدا كنند.
وي افزود: وبلاگ‌هاي جمعي مي‌توانند فيلتري باشند كه مطالب و خبرهاي مهم را از وبلاگ‌هاي مختلف پوشش داده و جمع آوري كنند. دسترسي به همه‌ي وبلاگ‌ها براي همه ممكن نيست. وبلاگ‌هاي جمعي مي‌توانند اين دسترسي را ساده‌تر و راحت‌تر كنند.
وي، ادامه داد: فيلتر كردن يك وبلاگ دسته جمعي كه در آن هيچ اظهار نظر خاصي نمي‌شود و هيچ گونه جانبداري و جبهه‌ي خاصي وجود ندارد، تعجب آور است.
با توجه به سپري شدن سالگرد وبلاگ صبحانه به عنوان برنده‌ي وبلاگ جمعي در دومين مسابقه‌ي وبلاگ‌هاي فارسي، ”شهاب مباشري” گرداننده‌ي مجله‌ي اينترنتي فروغ نيز در مصاحبه با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: فيلتر شدن يك وبلاگي كه فقط جنبه‌ي اطلاع رساني و لينك دهي دارد، واقعا بي معني است.
وي، گفت: وبلاگ‌هاي گروهي مي‌توانند محيط وبلاگ را جدي‌تر به مخاطباني كه با اين حوزه آشنا نيستند آشنا كنند و وجهه‌ي بهتر و مناسبتري را به آن‌ها نشان دهند.





















Copyright: gooya.com 2016