چهارشنبه 16 اردیبهشت 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ترور اينترنتي سايت اطلاع رساني حماس، مهر

همزمان با ادامه سياست تروريستي رژيم صهيونيستي بر ضد مبارزان فلسطيني بويژه مبارزان حماس، پايگاه اينترنتي حماس نيز از گزند حملات تروريستي اين رژيم ايمن نمانده است.
به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از يک پايگاه اينترنتي "اسلام آن لاين"، پايگاه اينترنتي حماس بنام مرکز اطلاع رساني فلسطين هدف حمله ويروس هاي کامپيوتري رژيم صهيونيستي قرار گرفت.
بر اساس اين گزارش، پايگاه اينترنتي مرکز اطلاع رساني فلسطين وابسته به حماس، از روز اول ماه مي (12 ارديبهشت) اين پايگاه متوجه ورود اطلاعات عجيب و غريب در بخش روسي خود شد که به عبدالعزيزالرنتيسي رهبر فقيد حماس که 17 آوريل (29 فروردين) در نوار غزه در حمله تروريستي بالگردهاي صهيونيستي به شهادت رسيد، توهين مي کرد.





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




در بخشي از اين داده ها، ادعاهايي درباره شهيد الرنتيسي مطرح شده بود که بر خلاف عفت و عرف عمومي بوده و با مونتاژ عکس هاي ضد اخلاقي ، صحنه هاي شرم آوري را روي مانيتور به نمايش مي گذاشت.
مرکز اطلاع رساني فلسطين به هفت زبان عربي، انگليسي، فرانسوي، روسي، فارسي، اردو و مالاوي اخبار و مقالات مربوط به فلسطين را منتشر مي کند که هم اکنون با ورود اين ويروس، تمام بخش هاي سايت حماس مسدود شده است.





















Copyright: gooya.com 2016