پنجشنبه 14 خرداد 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مديرعامل شركت Stare IT: دوره‌هاي بين المللي تخصصي آموزش رايانه‌ي داخل كشور مورد تاييد محافل خارج از كشور نيست، ايسنا

مدير عامل شركت Stare IT ، گفت: دوره‌هاي بين المللي تخصصي آموزش رايانه‌ي داخل كشور مورد تاييد محافل خارج از كشور نيست.
”مهندس رضا پژوهش‌نيا” در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: مراكزي كه به شيوه‌هاي گوناگون آموزش كامپيوتر را با كسب مجوز از ارگان‌هاي مختلف، ارائه‌ مي‌دهند، سعي دارند تا متقاضيان را به سطحي برسانند تا امتحانات بين المللي را بدهند و گواهينامه‌ي بين المللي دريافت كنند.
وي، ادامه داد: در ايران هيچ منبع يا سيستمي كه بتواند نظارتي بر صحت و سقم مدارك اين مراكز و مدرسان آن‌ها داشته باشد، وجود ندارد.
وي تصريح كرد: در كشور ما، آموزش با تجارت مخلوط شده، در اين صورت حس و خاصيت اصلي آموزش از بين مي‌رود، در حالي كه تجارت نبايد در اولويت قرارا گيرد، بلكه بايد در كنار آموز باشد.
وي با بيان اينكه اگر سيستم كامپيوتري با مشكل برخورد كند، يك سازمان را با مشكل مواجه مي‌كند، گفت: گاهي سازمان‌ها از سيستم‌هاي ارزان‌تر استفاده مي‌كنند در حالي كه ممكن است در جاي ديگر حمايت بيشتري شوند و در آينده بازدهي بالايي نيز داشته باشند.
پژوهش نيا، ادامه داد: اگر در زمينه‌ي آموزش IT درست عمل شود و IT براي سازمان‌هاي مختلف و انواع تخصص‌ها به درستي تعريف شود، جامعه‌ چند سال جلو مي‌افتد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي، با اشاره به آموزش دوره‌ي هفت‌گانه‌ي آموزش كامپيوتر به صورت اجبار براي تمام پرسنل موسسات، گفت: شركت Stare IT قصد دارد، با تهيه‌ي سرفصل‌هاي متفاوت براي سازمان‌هاي مختلف، جهت آموزش اين دوره‌ها، اين برنامه را بعد از انجام مذاكره با مديران سازمان‌هاي دولتي و خصوصي، در اختيار آن‌ها بگذارد.
وي، ادامه داد: شركت Stare IT براي ارائه‌ي تعريف درست از IT براي تمام سازمان‌ها سرمايه‌گذاري عظيمي كرده است، زيرا بازدهي كل اين برنامه، به نفع كشور است.
پژوهش نيا، در خاتمه با بيان اين مطلب كه تنها 40 درصد از كار شركت Stare IT مربوط به آموزش IT است، افزود: 50 تا 60 درصد كار اين شركت به برگزاري همايش‌هايي در خصوص مسائل IT كه در كشور وجود ندارد، مربوط مي ‌شود.





















Copyright: gooya.com 2016