جمعه 20 شهریور 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سخت افزارهای حساس به اثر انگشت شرکت مایکروسافت وارد بازار شدند، حمیده اسماعیلی، خبرگزاری سینا

مایکروسافت قطعات سخت افزاری جدید شرکتش را اعم از کیبورد و ماوس که به اثر انگشت کاربر حساس هستند را وارد بازار کرده است.
به گزارش خبرگزاری سینا به نقل از پایگاه اینتر نتی net.com .com ،مایکروسافت اعلام کرد که محصولات سخت افزاری و نرم افزاری شرکتش که شامل کیبورد،ماوس ویک نرم افزار خوانش اثر انگشت کاربر هستند ابن بار نه به منظور امور امنیتی بلکه به منظور فراهم آوردن آسودگی و رفاه بیشتر کاربر وارد بازار شده اند.
"تام گابین"مدیر مسئول گروه سخت افزاری مایکروسافت گفت:این سخت افزارها به همراه نرم افزارهای جانبی به کاربر امکان می دهد تا بدون وارد کردن کلمه های عبور مختلف با توجه به شناسائی اثر انگشت کاربر به طور خود کار کلمه عبور خود را وارد کرده و از خدمات اینتر نتی بهره مند شوند.
وی افزود: تمام هم و غم مایکروسافت در ارائه خدماتی است که به طور گسترده راحتی کاربر را فراهم اورد.
مایکرو سافت همچنین یک ماوس بی سیمی را به همراه یک گیرنده کوچک USB به جهت استفاده در لپ تاپهای شرکتش به همراه این کیبور د های بی سیمی و سیمی که بسیار راحتر از کیبوردهای دیگر عمل می کنند را وارد بازار کرده است .
مایکروسافت اعلام کرده است کیبورد و ماوس بی سیمی جدید-powered Blutooth را برای پشتیبانی از اتصالات ابزارهای چند گانه به فرمی جدید عرضه کرده است اما لازم است که مشتریانی که می خواهند از این سخت افزارها استفاده کنند ابتدا سرویس pack 2 را روی ویندوز xp خود وصل کنند .




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




گابین گفت : کیبورد و ماوس مجهز به اثر انگشت روی هم به قیمت 104 دلار به فروش می رسند که قیمت ماوس ان به تنهائی 84 دلار و قیمت خواننده اثر انگشت به تنهائی 64 دلار بر آورد شده است .
وی افزود قیمت دیگر سخت افزارهای جدید مایکروسافت از 45 دلار برای ماوس نوت بوک بی سیمی تا 149 برای کیبورد Bluetiith به همراه ماوسش است .
مایکروسافت اعلام کرد که تمام محصولات ذکرشده هم اکنون در بازار موجود هستند.





















Copyright: gooya.com 2016