سه شنبه 21 مهر 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مدير عامل شرکت ثناراي : شرکت مايکروسافت در ايران سرمايه‌‏گذاري خواهد کرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري کار ايران

حضور شرکت‌‏هاي ايراني در نمايشگاه "جي تکس2004 " باعث تحسين شرکت‌‏هاي خارجي از جمله مايکروسافت شد.
مهندس ناصري، مدير عامل شرکت ثناراي، در گفت و گو با خبرنگار ايلنا، با اشاره به حضور پرثمر ايران در نمايشگاه "جي تکس 2004 دبي" گفت: حضور 2 ساله کشور در نمايشگاه "جي تکس" تاثير بسيار مطلوبي در بازديدکنندگان و شرکت‌‏هاي خارجي گذاشته است، به طوري‌‏که تمام شرکت‌‏کنندگان ديگر به ايران به چشم يک کشور عقب مانده و جهان سومي نگاه نمي‌‏کردند.
وي تصريح کرد: ارائه محصولاتي خاص و کم نظير از طرف شرکت‌‏هاي توليدکننده نرم افزار، مانند نرم افزار "فايلرپرو" شرکت ايران رايانه و سيستم حضور و غياب و کنترل تردد از شرکت علم و صنعت، باعث شگفتي بازديد کنندگان از جمله مدير مرکز تجارت جهاني دبي شده است.
وي در ادامه به اظهارنظر مديرمرکز تجارت جهاني دبي از ايران اشاره کرد و گفت: وي در بازديد از شرکت‌‏هاي ايراني اظهار داشت از هم اکنون ما به ايران و بازار IT فعال اين کشور توجه خاصي خواهيم کرد.
ناصري همچنين در ادامه به اظهار نظر مدير فروش شرکت مايکرو سافت اشاره کرد و افزود: جضور ما در اين نمايشگاه باعث علاقه‌‏مندي شرکت مايکروسافت به توان ايرانيان در زمينه بازار IT شده و اين شرکت خواستار سرمايه‌‏گذاري عظيمي در ايران شد.
وي تصريح کرد: توانسته‌‏ايم در اين نمايشگاه با يک شرکت عربستاني قرارداد همکاري ببنديم و نيز توانستيم براي محصولات شرکت‌‏هاي ايراني در خارج از کشور نماينده فروش از شرکت‌‏هاي خارجي بدست آوريم.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




وي در خاتمه گفت: با وجود اينکه برخي کشورها به صورت قدرتمندتري از کشور ما شرکت کرده بودند، ولي براي ما مسيري بسيار مطلوب در جهت توسعه صنعت IT ايجاد شده که با حمايت بلاعوض دولت و پشتيباني کامل از شرکت‌‏هاي خصوصي ايران، به جايگاه مهم در منطقه تبديل خواهد شد.





















Copyright: gooya.com 2016