چهارشنبه 13 آبان 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رقابت بين دو غول بزرگ Email ياهو سيستم جديدي را جايگزين سيستم پست الكترونيكي خود مي‌كند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات
بعد از اينكه گوگل،“Gmail“ را راه‌اندازي كرد و توانست با دادن يك گيگا‌بايت حافظه وايجاد قابليت جستجوي كامل در Box، سيل عظيم كاربران را به خود جذب كند، yohoo نيز سيستم پست الكترونيكي خود را ارتقاء داد، و هم اكنون نيز رقابت بين اين دو غول بزرگ اينترنتي بالا گرفته است.
به گزارش سرويس فناوري اطلاعات خبرگزاري دانشجويان ايران، yahoo به دومين خريد بزرگ سال خود دست زده است و بعد از حدود چهار ماه، قصد دارد در آينده‌ي نزديك براي بار ديگر سيستم جديدي را جايگزين سيستم پست الكترونيك خود كند، اين سيستم كه Bloombao نام دارد، مزيت‌هاي بيشتري نسبت به سيستم فعلي دارد. به عنوان مثال، در سيستم فعلي yahoo ، اين اشكال وجود دارد كه Emailها به صورت پشت سر هم و بدون هيچ نظمي قرار گرفته‌اند و بازيابي يك Mail كه هفته يا هفته‌هاي گذشته دريافت شده است مشكل است.اما در سيستم جديد امكان جستجو به شكل‌هاي مختلف (بر حسب تاريخ، فرستنده و ...) در هر Box ايجاد شده، تا كاربران مجبور نباشند وقت زيادي را براي پيدا كردن آن صرف كنند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




لازم به توضيح است در اين سيستم كه از نظر طراحي ظاهري زيبا و جذاب است، برنامه‌ي روز‌شماري نصب شده كه اتفاقات مختلف را در روز و ساعت مشخص به ما يادآوري مي‌كند.
بنا بر اين گزارش، نصب Mailها در اين سيستم خيلي راحت‌تر از قبل انجام ‌شده و در كل سرعت انجام عمليات بيشتر مي‌شود.
گفتني است، اميد است با اجراي اين سيستم، فعاليت‌هاي اينترنتي آسان‌تر و سريع‌تر از قبل انجام شود.





















Copyright: gooya.com 2016