پنجشنبه 17 دی 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجمع ناشران الکترونیک با 170 شرکت عضو در جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی حضور می یابد

دبیر مجمع ناشران الکترونیک گفت: این مجمع با 170 شرکت عضو خود سعی می کند با حضوری فعال در جشنواره ملی نرم افزارهای چندرسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی نقش خود را در بسترسازی لازم برای توجه بیشتر به تولید محتوا در محیط دیجیتالی و اینترنت در کشور ایفا کند.
ولی الله قدیمی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه مجمع ناشران با ارائه حداقل 1200 محصول تولیدی در زمینه های آموزشی, فرهنگی, مذهبی و علمی در جشنواره نرم افزارهای چند رسانه ای شرکت می کند, اظهار امیدواری کرد: با حضور فعال مجمع ناشران و سایر شرکتها و موسسات خدماتی فضای دیجیتالی، رونق ویژه ای را در جشنواره و نمایشگاه شاهد باشیم.
وی افزود: جشنواره ملی نرم افزارهای چندرسانه ای و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی فرصت مغتنمی است که با انسجام ملی و مشارکت سازمانهای مختلف, تعاملی متقابل بین تشکلهای حرفه ایی و خصوصی و بخش دولتی در سطحی وسیع و گسترده شکل فراهم شود.
عضو شورای راهبردی جشنواره و نمایشگاه رسانه های دیجیتالی، افزود: در چند سال اخیر اقدامات موثر و خوبی در جهت حمایت و توسعه بخش نرم افزار کشور صورت گرفته است که البته کامل نبوده و این اقدامات بایستی با قدرت و همت بیشتری پیگیری و ادامه یابد.
به گفته وی تصویب قانون کپی رایت از جمله قوانین بسیار مهم می باشد که در صورت اجراء می تواند ضامن حیات و موفقیت تولیدکنندگان باشد و لازم است در این راستا دستگاه قضایی کشور با تربیت قضات آشنا به فناوری اطلاعات این حمایتها و اقدامات را تکمیل کند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




قدیمی، با حیاتی خواندن نقش و اثر مالتی مدیا در محیط زندگی و اجتماع ابراز داشت متأسفانه بعضاً دیده می شود که افرادی زحمات و تلاش متخصصان و سرمایه گذاران در این حوزه را کوچک شمرده و در حد عرضه چند CD ارزیابی می کنند.
وی افزود: این در حالی است که فضای دیجیتالی و رسانه های محتلف چند رسانه ای ، نقشی فراگیر و گسترده در ابعاد مختلف زندگی بشری دارد که امروزه تصور زندگی بشری بدون این رسانه ها امری غیرقابل محال به نظر می رسد.





















Copyright: gooya.com 2016