چهارشنبه 14 بهمن 1383   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نيوزويك: شبكه الجزيره قطر به فاكس‌نيوز آمريكا فروخته شد، فارس

خبرگزاري فارس: قطر تحت فشار شديد دولت بوش براي فروش شبكه الجزيره، با فروش آن به كانال تلويزيوني فاكس نيوز آمريكا به سرپرستي «رابرت مرداك» موافقت كرد.

هفته‌نامه «نيوزويك» در شماره اخير خود نوشت: اعضاي شبكه تلويزيوني فاكس‌نيوز از اين مساله تعجب كردند زيرا شعار اين شبكه «ما گزارش مي‌دهيم. شما تصميم بگيريد» است و اكنون بايد شعار «مرگ بر كفار» را برگزيند.
اما به گفته مرداك، رئيس شركت مادر فاكس نيوز، ادغام اين دو شبكه طبيعي است زيرا «ما به ساختار آنها نگاه كرديم و ديديم كه تقريبا شبيه ما است.»
وي افزود: «اگر ما واقعا آستين‌هايمان را بالا بزنيم و كارايي اين ادغام را بالا ببريم، ممكن است عادلانه‌ترين و متعادل‌ترين شبكه‌اي را كه انسان تاكنون شاهد آن بوده است، به وجود آوريم.»
اين غول رسانه‌اي گفت تغييرات در برنامه‌‌هاي شبكه الجزيره در ابتدا «جزئي» خواهد بود و «ما نوشته‌هاي خبري آنها را بررسي كرده و هر جا كه آنها رئيس جمهور بوش را "شيطان" خطاب مي‌كنند، به جاي كلمه رئيس جمهور بوش، كلمه "تد كندي" را مي‌گذاريم.»





تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




اما بينندگان مي‌توانند تغييرات بيشتري را انتظار داشته باشند زيرا اين كانال تلويزيوني قصد دارد محبوب‌ترين برنامه الجزيره با عنوان «اين هفته در جهاد» را حذف كرده و برنامه «هنيتي و حسين» را جايگزين آن كند.
هنيتي و حسين، يك بحث زنده سياسي است كه «سين هنيتي»، يكي از مجريان شبكه فاكس‌نيوز و «صدام حسين»، ديكتاتور سابق عراق از سلول خود با يكديگر آن را اجرا مي‌كنند.





















Copyright: gooya.com 2016