چهارشنبه 15 تیر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازار منطقه‌يي IT خاورميانه تا سال 2008 حدود 94 درصد رشد خواهد داشت، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: جامعه اطلاعاتي -فناوري اطلاعات


توسعه‌ي جيتكس ‌٢٠٠٥ (نمايشگاه كامپيوتر) دو برابر زماني شده است كه سازمان دهندگان آن در مركز تجارت جهاني دوبي اعلام كرده بود.

به گزارش سرويس فناوري اطلاعات ايسنا، به دليل آن‌كه تقاضاها براي اين نمايشگاه به سرعت در حال افزايش است سالن اكسپوي فرودگاه دوبي براي برگزاري نمايشگاه درنظر گرفته شده است.

پانزدهمين سال جشنواره‌ي خريد امسال از تاريخ ‌٢٤-30 سپتامبر برگزار مي‌شود.

مدير پروژه‌ي مركز تجارت جهاني خاطر نشان كرد كه سال گذشته ‌٥٦ ميليون درهم فروش در محل نمايشگاه درمدت چند روز صورت گرفته است.

اين نمايشگاه حدود ‌١٠٨ هزار بازديدكننده داشته كه هر كدام به طور متوسط ‌١٤١ دلار خريد كرده‌اند. علاوه بر علاوه بر مصرف كنندگان داخلي نمايشگاه بازديدكنندگاني از كشورهاي ايران، عربستان، عمان، بحرين، قطر، كويت، مصر، سوريه، لبنان، هند و پاكستان داشته است.

تحليلگران بازاري اعلام كردند كه بازار IT در منطقه‌ي خاور‌ميانه در سال ‌٢٠٠٨ با رشد ‌٩٤ درصدي نسبت به سطح فعلي، به ‌٤/١٣ ميليارد دلار خواهد رسيد.

به گزارش ايسنا، سازمان دهندگان جيتكس در مركز تجارت جهاني دوبي اعلام كردند كه موفقيت نمايشگاه در جذب شركت‌ كنندگان برجسته از سراسر جهان بازتاب آشكاري از رشد بازار IT در منطقه است.

آن‌ها خاطرنشان كردند كه ‌٨٠ درصد از فضاي جيتكس ‌٢٠٠٥ تاكنون كه سه ماه به برگزاري نمايشگاه باقي مانده به فروش رسيده است.

اين نمايشگاه از ‌٢٥ تا ‌٢٩ سپتامبر در مركز تجارت جهاني دوبي برگزار خواهد شد.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 




با توجه به ‌٢٥ سال تجربه‌ي بين‌المللي جيتكس در رسيدگي به نيازها در هر يك از جنبه‌هاي فناوري اطلاعات، اين نمايشگاه به‌ عنوان زمان يك مسابقه دايمي در تقديم متخصصان IT در سرتاسر جهان به ثبت رسيده است.

هم چنين با توجه به نقش حياتي كه اين نمايشگاه در گردهم آوردن شركت كنندگان اصلي از صنايع منطقه‌يي و بين‌المللي IT در تماس مستقيم با متخصصان و تصميم‌گيرندگان فناوري از كشورهاي شوراي همكاري خليج فارس، خاورميانه و آفريقا، هند، ايران، پاكستان، آسيا، آمريكا و اروپا دارد، هرگز نمي‌توان اهميت آن را ناديده گرفت.





















Copyright: gooya.com 2016