سه شنبه 19 مهر 1384   صفحه اول | درباره ما | گویا

بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محتوای وبلاگ ها در بخش جستجوی اخبار یاهو منظور می شود، ايتنا

سرویس اخبار خارجی ایتنا - یاهو اعلام کرد که از امروز محتوای وبلاگ ها را در موتور جست‌وجوی اخبار خود منظور می کند. بدین ترتیب از این پس در هنگام جستجوی اخبار, کاربران ممکن است به وبلاگ ها نیز هدایت شوند.




تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 





در وبلاگ رسمی یاهو در این باره نوشته شده است : " هم اکنون وقتی در قسمت اخبار یاهو جستجو می کنید, در صفحه نتایج, وبلاگ ها نیز منظور خواهند شد. دقیقا مشابه هزاران سایت معتبری که ما در جستجو های خود منظور می کنیم. تجربیات و عقاید منتشر شده در وبلاگ ها می تواند منبع بسیار خوبی برای اخبار هر روزه ای که مردم بدنبال آن هستند باشد. "
یاهو اخیرا از تصاویر موجود در سرویس فلیکر (تصاویری که کاربران آنها را در حالت عمومی منتشر کرده اند) و لینک های سرویس MY Web در سرویس جدید اخبار خود به نام دید تازه استفاده می کند. این سرویس جستجوی خبری جدید " منبع اساسی شبکه گسترده رسانه ای یاهو " نام دارد.
چنین اقداماتی نشانه هایی خواست یاهو برای ادغام محتویات شخصی و محتویات حرفه برای تعریف جامع رسانه در قرن بیست و یکم است.
تری سمل از مدیران اجرایی یاهو در کنفرانس Web 2.0 که هفته گذشته در سانفرانسیسکو برگزار شد, در این باره گفت : این سرویس هنوز در مرحله بتا و آزمایشی خود قرار دارد. بنابراین تعداد وبلاگ هایی که در جستجوی اخبار پوشش داده می شوند, محدود است. ما قصد داریم در نهایت 20 میلیون وبلاگی را که بنا به آمار سایت blo.gs وجود دارند را پوشش دهیم.
او در ادامه گفت : " من فکر می کنم امکان جستجوی همزمان محتوای تولید شده توسط کاربران و محتوای تولید شده توسط رسانه های کلاسیک می تواند محتوای خبری جدید و تازه را به مردمی که کمی از رسانه های سنتی دلزده شده اند بدهد. "





















Copyright: gooya.com 2016